Главен форум | Main forum > Фремо | Fremo
Fremo N-RE в КЖМБ
mgirginov:
да
eurostar:
Когато започвах моя макет, бях взел няколко релси u стрелки код 55 u след това ги смених за код 80, защото повечето ми европейски локомотиви стържеха по траверсите с големите си раборди. Тогава го написах някъде тук във форума, но никой не си е взел бележка. На код 55 вървят добре само японските модели.
Все пак ви желая успех и дано да ви се получат работите!
:good:
mgirginov:
Погледни заглавието на темата
eurostar:
Съжалявам, но рутерът или сървърът е много слаб u едва успявам да отворя българска страница. Този сайт http://n-re.hit.bg/ не мога да го отворя. Прочетох английския текст. Не съм съгласен с тези ограничения, но след като така сте решили, аз няма да ви се бъркам.
:bb: :search:
mitko0888:
--- Цитат на: eurostar link=topic=4579.msg98593#msg98593 date=1423548411 ---Съжалявам, но рутерът или сървърът е много слаб u едва успявам да отворя българска страница. Този сайт http://n-re.hit.bg/ не мога да го отворя. Какво е това Re? Не е ли N?
:bb: :search:
--- Край на цитат ---
Този сайт от бг може и да не го отвориш ...
Ето ти цитат от него:
Правила:
1.Всички релси трябва да бъдат проходими с колела след NEM 310.
2.Про'света след NEM 102/103 трябва да се запаси свободен.
3.Видими релси имат профил не по- висок от 1.4 mm (Code 55).
4.Радиуса на криви не по- малък от 0.457 m.
5.Стрелките не трябва да се проектират да насочват колелото с повдигане на реборда.
Препоръки:
1.Видими релси се предпочитат да са 1.0 mm (Code 40) високи.
2.Радиусът на релсите минимум 1.2 m.
3.Радиусът между главни коловози на гарите минимум 0.9 m.
4.На всеки 0.5 m се инсталира разширителна връзка.
.........................
Мащабните релси са 1.0 mm (Code 40) високи. За радиуси след NEM 310 те не могат да имат фиксатори. Материали, които могат да се купят от този тип не се препоръчват [все още]. Остава да си ги изработваме сами (Ключова технология: Запоени релси върху траверси направени от фолиран текстолит). Това осигурява свободни радиуси анд всички видове стрелки, но не е работа за всеки.
За шастие има поне един производител, който предлага реси с 1.4 mm височина (Code 55), предлага фиксатори, обещава [implicit] използване за NEM-310, използва сърца които не насочват колелата чрез повдигане на реборд, и постига сравнително добра стабилност поради специалната форма на релсата. Който приема остри криви (вж таблицата), също получава и стрелки в завой. (We advise against the usage of the double slip and single slip of that manufacture.) По този начин, вида и безопасното опериране – адаптирна скорост на движение предоставя – само при ниски стойности, защото геометрията и кинематиката на модела се различават от оригинала. За окабеляване на стрелки виж Модули: Електро (стрелки).
Съществуват и релсов материал на други производители. Във всеки случай това не е добра причина да се използват по- високи релси, например масовото производство на релси е с 2.0 mm височина (Code 80). Този материал може да се използва само за гаражни модули.
За да се избегнат изкривявания от температурни разширения , разширително съединение трябва да се предвижда на всеки модул; но не трябва да е по- широк от 0.5 mm.
<- край на цитата
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия