Всъщност големите мащаби не могат да станат масови само по една единствена причина - цената.
Всеки клиент който може да си купи на такав цена моделите и т.н. не би трябвало да има проблем
с местоположението както на "овала" така и на витрините за колекцията. Тоест физическите размери
на моделите в G не са фактора който биха спрели развитието на този габарит. Даже съм убеден,
че ако той се развие до някакво по-високо ниво, техните "модулни" срещи ще са подобно на
момчетата с радиоуправляемите строителни, военни и всякакви авто машини - един физкултурен салон пълен с пясък по пода.

но оооо търговците както винаги определят цената според големината като начален критерий.
Колкото по-голям е един модел - толкова по-скъп трялбва да е. А в G, цената не е по джоба може би и на 1% от клиентите.
Ако тя е като в Н0 или ТТ и аз дори ще си направя градинска железница като тя ще е истинската,
за разлика от "макетната в ТТ". Вярно, че в едрите мащаби се ползват много повече материал и
труд, ама практически това е единствената разлика с останалите, щото няма нищо ново в "ноухау"-то.
Но така сформираната цена не е за масовия потребител.
Това всъщност накара преди 2-3 години от PIKO да заявят в официално изявление,
че наблягат на руския пазар в G - а познай защо...
Някой руснаци си купуват яхти по 240 метра дълги и футболни отбори от Лигата, а други - градински железници
които си монтират "в по-малкия салон-хол, дето е от към басейна ми". Често всъщност са едни и същи ...руснаците де.
