Главен форум | Main forum > Моята колекция | My collection

Колекцията на мите

<< < (21/24) > >>

mite:
ROCO 63723 DB 101 BAYER

Тъй като и така не стигнах до LS 101 когато още го имаше взех това. Трябва ми нещо по модерно на DB  и какво по добро от вече класическия серия 101. Чисто нов в кутията скрит в некво мазе от януари 2001 когато е направен. За цената за която го взех не мислих много :)

Това е най симетричния модел някога направен...  :)) Буквално една гладка тухла.  Няколко минути по късно след малко смазване и поставяне (на криво) метални дръжки сме готови.













mite:
ACME 52456 BDZ Couchette

Тегло 170Г

Не съм сигурен какво да мисля за тези. Очевидно са стари модели, бих казал от 90те но някой се е върнал и сложил екстра части.. но му писнало и спрял. После един чиновник видял какво е станало и пресметнал че е много скъпо и решил да избие подновяването с евтиния.

Пластмасата е мека и грозна, има проблеми с боята, самата отливка има вълни на места. Като го пипнеш се чувства евтино и чyпливо.

От разтояние е (много) добре но като почнеш да гледаш, страда. Просто зяпай от метър тип вагони. Жалко.

Като изцяло е значително по модернизирано от тези на roco  и tillig, но относно материали и боя... не.

От вътре е доста добре имайки се предвид всичко.

Буферите са на "пружини" но не работят защото пружините са пластмасови а буферети натъкани в канала. Но с пръсти може да ги движиш.

Вече имам достатъчно бдж вагони но не и лок да ги тегли.. ха.




















mite:
LSM 47 159 OBB Modular Couchette/sleeper

Да започна с това че тези са реално RAILTOP  модели, с продадени права на LS. Човека който направил мастер моделите е един и същт. Дипчем че които имат и "старите" railtop  казват че тези са малко подобрени. С какво и как не знам. Нямам RT  да сравнявам със.

Това са реално 4те модели на този вагон, в никакъв ред

- roco
- harris (herris??)
- railtop
- ls

Че така.  Всяко купе може да се направи на легло или седалка, както на повечето кушети на LS. За жалост облегалките нa малко седалки се счупиха от стреса на сгъването - то има фрикция да ги държи но линията е много тънка и боом щети. Малко лепило и никой няма да знае :)

Стълбите за вечно залепени, и доста грубо.... На предишни модели кушети можеше да ги махнеш без рязане. тия не.

Един вагон има леки следи от пръсти на некво китайче дето е пипнало малко мокра боя. Трудно забележимо но разбира се АЗ веднага ще го видя. На същия вагон това 3 годишно хлапе си е оставило и един як мазен отпечатък на рамата отдолу до ККК. За това е редно да сложим санкции на китай веднага. Това си е чиста декларация на война! Тези не знам кой ги прави, но не е modern gala или tbk. няма стампа (май вече знам защо). Същия вагон го сложих да върви докато снимам другия за този пост и като се върнах долу онзи дереше като наркоман без цигари за 2 минути!

Намерих виновния колесник но масло нищо не направи. Извадих го и сложих на ново. Май разчекването на талигата беше номера защото от тогава е тих както трябва. Изобщо който го е правил този буквално си оставил пръстите по него.




























и сега големия въпрос дали си струва 80е на вагон (20 повече от роко версията). Вие решете. Не мисля че има нижда от текст или повече снимки по въпроса :)




IKAR:
 Ами аз като разправям, и не само аз, че откакто се правят в Китай, моделите ги изкепазиха......Просто тая пипкава работа с дребни чаркалаци си изисква съответните умения и майсторлък, а онези там традиции в това отношение нямат.Иначе вагоните са много хубави - дори имат табелки за кенеф, баня и т.н. Това никой от маститите производители не го прави.

mite:
Да няма гордост. Телефони бомби обувки все едно им е. Поточната линия да върви. За съжаление ако това се прави в европа ще струва 800е. Roco още се мъчи да е европейска и измести само грубите работи във виетнам и пак са на червено. Сега местят още операции в словакия (и разбира се австрийците реват) защото са пред фалит отново. 50мил оборот с 990 работника. тоест всеки работник носи ~45000е на копманията. това е безумие...

Дано само този път беше мой ред да ми се падне лимон и не е показно за в бъдеще. Ако OBB спре да си маже вагоните в nightjet railjet тоалетнаjet всеки 2 години хобистите ще можем малко да си отдъхнем. Ас лично се заклех да не занимавам с jeтовете ама.... става все по трудно ако искам да съм актуален. А модели от епоха 4/5 ги ровя години след спирането им в ебай за луди надценки за да мога да направя верната композиция. и това не си е работа.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия