Автор Тема: Колекцията на мите  (Прочетена 67894 пъти)

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: Колекцията на мите
« Отговор #15 -: 17 Декември 2014, 14:09:02 »
Това е ES64F4 - Хелга им викат, не е Бомбардие, а е Сименс. Успях да го видя на живо този локомотив, доста внушителен.  :)

mite

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Колекцията на мите
« Отговор #16 -: 19 Декември 2014, 20:59:04 »
аз го знам като br 189. 

ето и дизеловия му колега, с определено смутена окраса заради охладителните решетки отстрани. шеше да е супер ако и двете имаха една боя

PIKO 57596 br 223 er 20 (mrce bosphorus)

Това е пико хоби но е изненадващо добре качество. пестили са но добре е скрито и като изцяло не пречи на модела. и имайки предвид цената, няма за какво да се оплаква човек. само ще допълня че модела е много лек, но набутах 6 тежести отдолу в празната кутия и теглото стана колкотo на дб шенкера. тоест, добро.

горния вентилатор е решетка с вентилатора монтиран под него но е само видиму от долу на горе. тоест от вътре на вън щото решетката е твърде финна.

неочаквано за толкова евтин модел. добра изненада.














« Последна редакция: 19 Декември 2014, 21:00:52 от mite »

mite

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Колекцията на мите
« Отговор #17 -: 19 Декември 2014, 21:14:29 »
TRIX 22601 RH 1012 OBB



Туй чудо излезе през 2007 но е трудно видимо. Това е един много уникален прототип и за жалост само 3 бяха произведени (и 3те сега са в шведстките hector rail).

модела не е екстравагантен в смисъл прототипа е доста пост така че няма много какво да се прави по модела. изработката е отлична но най доброто е в това как върви. супер мек, супер звук, много тежък.

не мога да разбера защо бутат гумени колела на тежки модели но това е някаква мания на "европейците" май.. щото само те yсилено мажат гуми на всеки модел..... равнявам този фетиш с този на conchita wurst  :diablo: :angry: :angry:












mite

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Колекцията на мите
« Отговор #18 -: 21 Декември 2014, 03:16:02 »
JOUEF 7420 (small logo 1989) and JOUEF 7420 (large logo 1991 update) ATLANTIQUE

С тази последна (и лошо зглобена) за 2014 презентация искам да пожелая на всички добри и весели празници. Както е видимо, ползвам N масата за снимки и нямах картон ненарязан за задна стена. Ще извините парчетата намятани отзад и пр глупости в кадъра.


Купих  две от тези мотриси. Едната за части а другата като главна. Не мога (или намирам на луди цени) средните вагони, и реших да съединя двата сета в един. Отне малко игра с теглича и не e прототипно но много ми харесва как излежда като композиция.


Имайки предвид възраста и цялостното състояние на моделите, не е болка която ме тревожи. Боята е горе долу, отливката е добре направена но постна, типично 80те години модел. Тоест отливката на вагоните е интересна. 2 части, двете са прозрачни като база и после за сложили боятa отгоре. Тоест вагона е прозорците....

Това са сетовете без седалки и сложих 60г тежест във всеки вагон. Иначе са неимуверно леки.













mite

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Колекцията на мите
« Отговор #19 -: 04 Януари 2015, 21:57:49 »
Увод за 2015

честита 2015. имах желание да отворя годината с нещо друго но бях саборитан от продукти които не дойдоха на време. да се надяваме че ще са на пазара в 2015 поне. та докато чакаме, стените ги трупаме

Плановете ми за 2015 са вече направени и повечето нови локомотиви са поръчани или резервирани вече. през 2015 ще наблегна силно на вагонитe, изложителните методи (пробвам най ефективни и стилни начини за показ у дома) работа по "макета" (не е макет, а релси върху бетона 5x2m), аксесоари като куплинги, осветление и пр. тоест неща за мен си. 


Относно какви машини съм замислил за тази година, само мога да кажа че повечето са от 1985 до 1995, относно еврото. Отсносно американските, продължавам да попълвам колекцията на амтрак. АЕМ7, F40PH и пр модели на администрацията. Тя няма много така че не е нужно да ги пазя като изненади. Всеки може да види какво иде. 

Годината се оформя добра поради колапса на горивата което ми предоставя много екстра стотинки които няма да ги дам на петролната мафия.

Много от нещата които съм замислил са с доставка q4/2015 - q3/2015 така че има огромен шанс те да не се реализират като по план.

ExactRail Pullman Standard 4427 Covered Hopper  TLDX  EP-80179-1 (Dreyfus Corp)

От много време ги гледам тези но ER прави само на американски железници и е странно да има BNSF с речем лок на DB. Та се рових и намерих няколко вагона които пасват и за европа. Тези са пъвия тип.

Който не знае, преди да се оплаче и да каже амам ама те не са бългaски амама реализъм амама ето, да ви запозная с това. Компанията работи у нас! От години. Да, нямат тези вагони у нас но все пак това е хоби и аз не претендирам да съм за 100% прототип..


Sofia
Louis Dreyfus Commodities Bulgaria EOOD
28 Bacho Kiro Street
1000 Sofia
Bulgaria

Перфектна изработка. 100% зглобено на ръка. Детайлите са феноменални, боята отлична. Надписите перфектни. Вагоните имат фабрични тежести на дъното им което е много добро нещо. Тегличите са фабрични kadee както нa повечето им вагони.

Единствено бих искал по масивни талиги - малко са меки. но не са проблем. просто ги сравнявам с ЛС моделс.

определено препоръчвам тази марка за любителите на товарни вагони

всяка поръчка идва с 10х10cm стикер на фирмата, който пропуснах да снимам; ще го сложа с другите вагони.
















« Последна редакция: 12 Януари 2015, 08:51:05 от mite »

mite

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Колекцията на мите
« Отговор #20 -: 04 Януари 2015, 22:25:42 »
LS MODELS 46263 bpmbkz 291.8 SnackPoint

Тези са идентични на представените по горе вагони освен че липсват няколко реда седалки заради масите и имат "стикер" отвън. Още струват 10e отгоре на стандартните.

И какво получаваш за 10 евро отгоре? Почти нищо. Повече от един такъв вагон на композиция за малко разнообразие не си струва. Снакбара е доста скрит и забутан и пода е непрототипно висок заради талигата.

Ако цената беще еднква, бих ги препоръчал повече. Но в момента не виждам смисъл.

ще използвам това място да покажа кутийките на LS. Много провесионално, много стилно! Няма гнусна евтиния стил roco и jaegerndorfer или всяко американско. ACME са близо до качеството на опаковане но по тънки. bachmann spectrum също ползват този стил.




 









mite

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Колекцията на мите
« Отговор #21 -: 06 Януари 2015, 18:58:06 »
ExactRail Gunderson 2420 Gondola

Опаковките са еднакви всичките им продукти, освен сменено име на сериите (evolution, express etc).

По целия под от вътре има метално тегло (двоен под). Изработката е прецизна, теглого страхотно. Какво  друго да се пише, супер гондолки!














mite

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Колекцията на мите
« Отговор #22 -: 11 Януари 2015, 06:56:57 »
Athearn (walthers) amd 103 P42 Amtrak Ph3 & ph5


много мога да напиша за тези но се си струва труда. walthers  притежава амтрак лиценза и нареди на athearn да ги произведе в 1998.

от тогава до сега, се ползва един молд, с различни модификации вътре, а те са много. всяка година се променя нещо вътре - кардани, жици, пластини. тези са от старите (преди 2009) и нямат pcb. директно колела > мотор. тези с pcb (dcc ready, leds) само горят щото китай....

продават се китове с нови части като стълби, цистачки и пр, защото тези се чупят през цялото време, както може да видите в снимките долу.

details west (http://www.detailswest.com/amtrak.htm) прави метален кит с екстра детайли за моделистите. не ми се занимава обаче.

athearn пуска новия молд края на 2015 - http://www.athearn.com/Search/Default.aspx?SearchTerm=AMD103+RTR&CatID=THLD 

като пусна тяхна версия в 2013 и яко, ама яко колапсира поради редица причини. тоест, боклуци. за това, простите athearn са отново царе на p42 серията. 

за колко са прости вървят като масло. огромен мотор с 2 маховика

боята е лоша. няма какво да коментирам.   









mite

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Колекцията на мите
« Отговор #23 -: 14 Януари 2015, 03:17:31 »
Sapporo Transit Authority A1200 I-STA1200HO M 1/80


От къде да започна с това. Модела беше обявен в 2013 и излезе на пазара в Q2 2014. Излезе в три версии. Статичен, Моторизиран и Моторизиран с дирекционални LED и осветена табела.

LED модела е резервация само и то за японски клиенти (жалко). Отдавна и трите са изкупени така че който взел това е.

Като изцяло не го довършиха, така че се чувства като пазарна мостра, но за нещо толкова лимитирано, няма да се оплаквам много. Детайлите ти трябва да поставиш и са едни от най неворятно главоболните които съм минал през. За това и повечето части и декали сe отказах да монтирам на този етап. Както казах, модела и частите (най вече механиката на монтажа) не са довършени а просто са сложени в пликчета  и кой как може да се оправя.

Идва с един лист инструкции с лошо изложени чертежи кое къде се поставя и "странни" японски букви отстрани. Тоест, всичко е само на японски.  За жалост, и двата чертежа показват само декали, но нищо за самите части.

качеството е интересно. Твърда пластмаса с много отделни части. Всеки прозорец е отделен елемент. Частите са зглобяват като лего блокове с вътрешни втулки. За жалост, молда показва външните деформации където са втулките отвътре. Видимо и в снимките ми, но само със светкавица и се  преживява.  Това е маниакално иронично имайки предвид че а1200 го има в лего "модел!"  >> http://legoleaks.blog28.fc2.com/blog-entry-13879.html?sp https://www.flickr.com/photos/1103spa/14244186496/

Боята е изцяло гланцирана като прототипа, и всеки пръст се лепи. Отдавна се предадох да го чистя.

Панто е пластмасов и статичен. Жалко. Мисля че замяна на цялата част с метален от халинг е на ред, но в момента този който искам/пасва най добре не е в наличие.

Талигите са тези на halling, само едната e с мотор но двете носят ток.  - http://www.halling.at/en/Accessories/Drives/Varioantrieb-%28vario-drive-solid-wheels%29?source=2&refertype=1&referid=72

Модела няма интериор но има фабрични тежести. Доста тъмните стъкла не изопачават липсата. Честно предпочитам пълна липса вместо грозни непрототипни седалки стил hornby. Който ги е видял се сеща какво имам предвид.

Може да бъде свързан в две конфигурации. За 180 и 160мм минимален радиус. Да, това е буквално N скала! без майтап!  >> http://www.katousa.com/N/Unitrack/UNITRAM.html 












 :spiteful:  :pleasantry: :blind: :give_heart:

« Последна редакция: 14 Януари 2015, 12:04:43 от mite »

mite

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Колекцията на мите
« Отговор #24 -: 14 Януари 2015, 20:27:22 »
mold > to mold noun  & verb (да не са обърква с мухъл)

отливката на корубата и други пластмасови части.

ако пресата регламентира "килър" като българска дума, аз си направих молд като такава.

mite

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Колекцията на мите
« Отговор #25 -: 23 Януари 2015, 02:35:44 »
exact rail ep-80198-x (х = номера на самия вагон, затова съм го писал Х )

тези са като горе описаните dreyfus TLDX. като изцяло ми се падна по добра партида, а именно решетките на покрива не са изкривени като на dreyfus.

и както обикновено, който не знае:

Каргил България ЕООД
Grain and Oilseed Supply Chain
Bulgaria

ул.Осогово № 38-40
Кристал Бизнес Център, ет.4, офис 4.1
гр.София - 1303
България


Каргил България ЕООД
Ocean Transportation

бул.Сливница № 24
Лендмарк Център, ет.5
гр.Варна - 9000
България


Каргил България ЕООД
Cargill Business Services

ул.Осогово № 38-40
Кристал Бизнес Център, ет.2
гр.София - 1303
България




















mite

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Колекцията на мите
« Отговор #26 -: 26 Януари 2015, 07:29:39 »
ACME 55114 Blauer Enzian 

 :yahoo: :music: :victory: :bb2: :clapping: :clapping: :thank_you: :im_so_happy:


Каква приятна изненада се оказа това! Качеството е почти като на LSM, почти. И в дадени неща са даже по добри от LSM..

- Прага под вратите е истински метал (не хромирана пластмаса като LS)
- Отстрани решетките до климата са ечвани а не просто ляти!
- буферите са на пружуна
- праговете между вагоните се згъват като LS.
- за жалост междувагонните изолатори не са на пружина като ЛС
- Детайлите под вагоните не са ярки като LS. по мека е отливката.
- Ушите за вдигане на купетo sа част от молда, не са отделни ечвани като LS
- теглото е отлично
- червената боя е доста като LS. пасват двете марки идеално едно до друго
- салона е много добър. моделирани са багажните редове, но за разлика от LS,  централния покрив зее към голия таван. няма метални панели там.
 
LS 9.5/10
ACME 9/10















mite

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Колекцията на мите
« Отговор #27 -: 28 Януари 2015, 20:51:31 »
TILLIG 74777

Малко късно но време е за бдж. имам още няколко поръчани ама не знам дали ще дойдат (другия спален модел). тоест не знам дали ги имат; стискам палци.

По рано днес това се довлече. Мислех да пусна и двете в един пост но снимките станаха много и да не се задръства, другата по долу.  За качество няма какво да пиша.. не сякаш има избор човек. Изглеждат добре от далече обаче! Особено покривите. Спалната има кондуктори са осветление

 
















mite

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Колекцията на мите
« Отговор #28 -: 28 Януари 2015, 20:56:02 »
Tillig 74823
















gzo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Колекцията на мите
« Отговор #29 -: 28 Януари 2015, 22:13:28 »
Любимите ми вагони имат висока дъга при страниците....