Главен форум | Main forum > Моята колекция | My collection
Колекцията на мите
mite:
WIKING CONTROL MAN A21
Нещо различно. Гледам че ги изтеглят от пазара модел по модел и реших да си взема едно. Теслата е че дистанционното е отделно и е 50Е но работи с много модела. Но ако взимаш един, е кофти.
Батерията е 3.7v една клетка липо. Може да я смениш а ако искаш, може да сложиш 5х размера като запердиш прозорците... Върпреки че wiking пише че трябва да го връщаш на тях да я сменят, това са глупости... 5Е и малко поялник и готово.
Забавно моделче, перфектно за игра на чин.
pach:
Ако дам над 150 евро за един бус, въобще няма да ми пука,
че за дистанционното трябва да заплатя още 50 евро!!!
И не виждам какъв е смисъла, че може да управлява повече автобуси, като не могат да се движат заедно. Май от Викинг са сбъркали мащаба, като радиоуправляемите модели са в доста по-едър от 1/87! А да го приспособяваш към "Фалер Кар Систем"- -а ( дори с декодер да е) на тая безумна цена няма смисъл.
Но децата в нас понякога ни подлагат на такива изкушения!!!
:drinks: :hi: ;D
mite:
Е имайки предвид че wiking control имат колко.. 6? модела + тези на siku control 1/32 един трансмиттер работи за всичките.
мащаба е 1/87 обаче хора казват че реално е 1/90. модела е копие на техния стандартен 1/87 ман (070703), който трябва да купя и него сега - той идва с огледалата които мога да монтирам на този. ммда.
идеята им е била да може да си караш по макета затова е и HO. бих предпочел 1/43 (О) мащаб защото моделите от norev и rietze са много добри, но са и много малко на избор.
faller имат модел готов за тяхната система. цитаро от rietze и е само 101Е... :swoon:
mite:
Австрия си получи първите вектрони този месец и моя ред иде. Точно на време!
ROCO 73953 OBB 1293
- Идва в огромна кутия.
- Толкова много части има да се слагат един час се мъчих, и да, трябва да ги лепиш повечете иначе падат. Все още не знам къде отиват половината.
- Смяна на теглича си е разглобяване също...
- Платката е ОГРОМНА. Цялата дължина на лока почти
- Пантографите не са направени за ток.
- Така и не мога да намеря копчето за осветлението на кабината... може би е от долната страна на платката
- Има един куп интрукции как да сложиш части и разглобиш но нищо не им се разбира. 0 обозначение а и формите им са грешни на чертежа.
- Няма лист със списък на части (на интерната го има)
- Качеството е на друго ниво. Модела е супер чуплив и трябва да се държи на дадени места само.
- Много тихо върви!
- Личи си че е правен да трупа хиляди работни часове. Всичко може да му смениш и доста лесно от пръв поглед.
- Цялата му скорост е в последните 30% на волтажа обаче. 0-30 почти нищо. 30-60 доста бавно и после 70-100 турбото иде и лети като тауруса на 12волта. Имайки се предвид че прототипа е доста бавен (товарен лок) това си е нормално.
Харесва ми новата им дирекция. С тази серия ROCO явно поставя залеза на техните методи от 90те
(ммда. TRIX все още има най доброто led осветление. Без резервация!)
mite:
ACME 52503 OBB Baggage
това не е ново. Търкаля се поне 10 часа от както го купих през 2017?2018?..
И защо само 10 часа? Защото доста е писано за тези, както и едни други от този период (намам налични от тях). Има проблем с материалитe. Хора се оплакват че талигите се разпадат и/или скърцат яко. Лично тази скърца много но пластмасата си е наред, поне за сега.. Гледах, смазвах... тествах... и като я сложиш на тресето отново същото. Не си струва 62Е но какво да се прави. Да имате предвид че през 2017 ACME се издъни с няколко модела. Този е един от тях
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия