Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Имам нужда от помощ при макетирането | Need help with layouts

Разширяване и модернизиране на макета

<< < (2/11) > >>

Ivo Nedkov:
Да, май си намери занимание за през студените месеци.  :yes:
За сега идеята изглежда добре.
Ще слядя темата да видя как ще я реализираш.
Успех в начинанието.  :good:

Old Boris:
picbg.net проработи и се възползувам да покажа снимки с прогреса  по "разваляне" на стария макет (реновиране е купешката дума) и направата на основата за разширението.
Проба на овала за долно ниво, местата на тунелите и второ ниво на разширението

Проба за овала на второ ниво:

част от разширението стъпило "здраво" на крака:

полагане на новите релси в тунел на стария макет

pach:
Може би е хубаво да има и снимките от началното му състояние тук. :hi:

--- Цитат на: Old Boris link=topic=4653.msg97584#msg97584 date=1418234208 ---Здравейте,
Ето още няколко снимки от макета ми, който имам желание и намерение да модернизирам и разширя.
--- Край на цитат ---



 Сегашното му състояние (към 10 декември 2014) е това:
два независими кръга с връзка в тунела в дясно. Външният кръг е овал с два коловоза при гарата. Вътрешният е с по-сложна конфигурация, която позволява да има второ ниво, с два транзитни коловоза на главната гара и един глух, както и втора малка гара с два коловоза и отклонение на второто ниво. Всичко е изпълнено със старите П-образни релси и елекромагнитни стрелки на BerlinTTBahn предшественика на Tillig. Има отделно командно табло (една яка съветска дървена кутия, в която са 2 трансформатора за захранване на двата кръга и на нея отгоре монтирани клавиши и ключета за управление). Кабели и един 42-щифтов контакт, свързват макета и командния пулт. Всичко функционира прилично, но ми се ще да модернизирам, някои неща, като подмяна на релсите с новия профил, смяна на електрическата мрежа с по-модерно (boos/terminal) разположение. Трябва да се направят някои компромиси. Набавям новите релси и траверси и други детайли. За бъдещото разширяване в следващото влизане във форума.

ПП. Редакцията на цитата е моя за да се виждат снимките.
Предполага се, да имаме търпение за продължението ;D

Old Boris:
Проявеният интерес към това, което правя по модела ме кара да пусна някои снимки за да се убедите, че преправянето на стари макети отнема много време и резултатите са или не особено добри или някъде далеч зад хоризонта! Но все пак това е ХОБИ и както казва мой приятел "хобито е губене на време и средства за лично удоволствие".

И така:

1. Изглед от стария макет с вече подменени релси
от П-профил в "Т-профил". Баластрирането започна след серия от разни проби. Ухилената физиономия в дясно съм аз (благодаря на фотографа! изкарал ме е по-хубав отколко съм)



2. Изглед от старият макет с прехода към новата част.
http://picbg.net/u/16413/62084/855643.jpg

3. Прехода и новата част.
http://picbg.net/u/16413/62084/855644.jpg

4. Бъдещата гара в новата част заедно с хеликса ( спиралата).
http://picbg.net/u/16413/62084/855648.jpg

5. Изглед на новата част в разширението на макета така както програмата го показва.


6. Спиралата от близо.


7. Поглед към бъдещата гара, макар че на снимката е в жалко разхвърляно състояние поради монтирането на машинките под стрелките. Преди тази дейност( развалянето на релсите) влаковете си "хвърчаха" по целия модел


8. А това е старият пулт за управление. "Класика" от 1975 год. В горната част се вижда "уникален"  42 пинов куплунг, творение на българския технически гений! Работи и сега, докато се направи нов.


не знам дали ще се възхитите от показаното, но това е положението за сега

Ivo Nedkov:
Благородно завиждам за наличното помещение за любимото хоби.
А макета става много добре. Трасето е разнообразно и раздвижено.
Пожелавам ти приятна работа по макета. Публикувай снимки, когато имаш възможност.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия