Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Транспортът в бъдеще

<< < (3/6) > >>

pach:
Според сайта е някаква монтажна временна скоба или нещо такова (не са клещи) от ремонтна дейност по трасето.
Ето снимката:



--- Цитат ---
12-ти април 1999
- Тази забравена "кука нокът", причини най-сериозната авария в историята на монорелсовата железница.
Малко преди Robert - Daum - Platz бяха монтирани скоби. Те са предназначени за предотвратяване на раздалечаването скелето.
По време на проверките, това е било пренебрегнато от строителните работници до началото на операция.
Характеното забавяне на около 10 минути.

 Първият вагон се "изплъзва", съответно е избит от релсите и падавърху носеща конструкция на топлофикационни тръба.
Шасито разбива коша и се вбива през външната обшивка. 5 загинали и 47 ранени е тъжен резултат от този инцидент.

Всички във Вупертал са били убедени, че след обновяването на работа, ще има съответно изпратен тест влак на посоката на движение.
 Изявлението на WSW, биха могли да застрашат всеки машинист, който би карал тест влаке е повече от просто цинично.
Ако  можете да застрашавате водача на такъв тест влак, защо пък да не го направите спътници?!!!!

 Работата по реконструкцията е имала толкова много премеждия,
че е и една от причините да не се тестват устройства - те просто се отказват сами от тестовете.

Други проблеми от реконструкцията са:
-  Места със системи за сигнализация, преди и след гарите бяха преустроени, след тежък удар отзад в Алтенмаркт. 
- Повреда на талигите на поне 10-14 коли, причинени от хоризонтални и вертикални "прегъвания" при преходите между стари и нови скеле части.
- На шлосер от друга работилница в райони на SW, беше наредено да  ремонтира повредите по вагоните, за да функционират отново.
- Настройката на режима за управление едва един час преди пуска, защото в реконструкцията работи една седмица преди инцидента..
- Има сведения, че е имало две подобни инциденти. Вагоните следва да се пускат при вече заключини предпазители,
 които следва да гарантират, че са разчистени при строителните площадки.  Такава катастрофа можеше да се предотврати,
чрез заключване на прнедпазната плоча пред талигата.

В друг инцидент от този вид трябваше повече е от един час да се отстрани вклинена без заключване плоча под талигата.

Нима не бяха достатъчно предупрежденията?
--- Край на цитат ---





Adrian:
Осака , Джапан

IKAR:
Ей, не мога да разбера и акълът ми не го побира защо този транспорт и други прогресивни форми не се развиват, ами всичко налита на трамваи и метро в напудрен вариант.....А монорелсата не е измислена вчера, както и магнитната левитация......

Filip Andonov:
Развива се това, което е най-евтино да се развие.

IKAR:
Ами в дебелите книги пише, че точно това е по-евтино. И по-безконфликтно. Проблемът е, че маститите компании като Бомбардие, КАФ, Сименс, Алщом ил Щадлер не държат ноу-хау-то на тези технологии, респективно всячески, в това число и чрез корупция, си пробутват техните решения. Докато с монорелси и с магнитна възглавница се занимават предимно японски фирми. Сименс и Бомбардие изкупиха няколко подобни технологии и ги спряха от предлагане, за да могат да си продават "универсалните" интегрирани решения за релсов транспорт. Остава да се надяваме някога традиционните влакове и трамваи съвсем да остареят безвъзвратно и тогава вече няма на къде...Това са решения, възникнали преди повече от два века, при тях няма нищо ново и радикално, само дето непрекъснато се модернизират.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия