Автор Тема: ÖBB Österreichische Bundesbahnen и всички други железници в Австрия  (Прочетена 13777 пъти)

schatsi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 583
  • Рейтинг: 52
...товарната тракция е разделена от пътническите влакове...наблизо има и много добре зареден матазин за Влакчета https://www.google.bg/maps/place/Modellbahnen+Rainer+(Rainer+Herbert)/@47.2620423,11.4157658,76m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x0:0xc4632309086eb9f4!8m2!3d47.2619779!4d11.4160321
« Последна редакция: 22 Януари 2017, 18:51:21 от schatsi »

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Един уникален вагон от серията с тази ливрея

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/OeBB_ASmz-8990-1.php

ACME естествено са се представили прекрасно



Единственото за ,което съжалявам е ,че не съм „фотаджия“ и не мога да ви го представя в блясъка му.

 

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
https://www.youtube.com/watch?v=yJrbYlnZkHE

Ако сте били по тези места,на моменти може да забравите,че това е макет и да си се пренесете там.

 

  р.р Ех...   Kalte rinne!  http://fscomps.fotosearch.com/compc/AGE/AGE063/c15-1929372.jpg   :give_heart: Едно незабравимо кафенце от което бих искал да отпия преди пускането на тунела  :)

Petko Ivanov

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 350
  • Рейтинг: 110
Актуални снимки от железопътния музей "Heizhauss Strasshoff" до Виена:
https://www.flickr.com/photos/152501250@N07/albums/72157661719999748

misan

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 443
  • Рейтинг: 117
При старите австрийски машини много ми хареса,че почти няма вътрешни пароразпределителни механизми. А външните рами правят смазването на буксовите лагери направо удоволствие.
Независимо,че много от машините отвън не са в добро състояние,колекцията на музеен подвижен състав е много впечатляваща.

pavlinbg

  • Trade Count: (8)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 735
  • Рейтинг: 265
Пътнически влак преди гр. Лиенц, Австрия
https://m.youtube.com/watch?v=bA9LYYUFKxg

j.k.kolev

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (11)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 510
  • Рейтинг: 219
  • H0, H0m, H0e IV-VI, SBB,Zb, DB София
Цитат на: pavlinbg link=topic=4774.msg109636#msg109636 date=1511716417
Пътнически влак преди гр. Лиенц, Австрия
https://m.youtube.com/watch?v=bA9LYYUFKxg


Този видеоклип не е налице.

Съжаляваме за това.

pavlinbg

  • Trade Count: (8)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 735
  • Рейтинг: 265
Цитат на: j.k.kolev link=topic=4774.msg109638#msg109638 date=1511718480

Този видеоклип не е налице.

Съжаляваме за това.

А сега отваря ли се?
https://m.youtube.com/watch?v=bA9LYYUFKxg
« Последна редакция: 26 Ноември 2017, 20:37:13 от pavlinbg »

vesko76

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 110
  • Рейтинг: 48
Клипа се отваря.

gregary

  • Trade Count: (37)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2029
  • Рейтинг: 1418
  • SBB, BLS, RhB, DB, БДЖ
Едни от любимите ми ел. локове. Жалко, че рано - рано ги ...
 https://youtu.be/AFE3sXpD2k0

gregary

  • Trade Count: (37)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2029
  • Рейтинг: 1418
  • SBB, BLS, RhB, DB, БДЖ
Тук отдавна не е писано...

Емблема на  австрийското НКЖИ - моста Kalte Rinne и ттрафик по него:

https://youtu.be/vQdYXAkQbrc

Old Boris

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 359
  • Рейтинг: 163
Браво Грег за клипа. :hi:
Действително това е една позабравена тема. Аз мислех, че е писано във форума за железопътната линия Semmering (на немски: Semmeringbahn) в Австрия. Тя е първата планинска железница в Европа със стандартен габарит построена между 1848 и 1854 г с дължина над 41 км и преодоляваща вертикална разлика от 457 m, която започва от гара Gloggnitz (436 м.нмн), минава през прохода Semmering (965 м над морска височина) с тунел дълъг1431м. на кота 895 м. И стига до гара Mürzzuschlag (677 м.нмн ). . Обикновено я наричат първата истинска планинска железница в света, предвид много трудния терен преодолян с 16 виадукта, 15 тунела, над 100 каменни дъгови и стоманени мостове,и значителната разлика във височината.
 ЮНЕСКО присвоява статут на световно наследство на железницата Семеринг през 1998 г. като един от най-големите подвизи по време на пионерската фаза на железопътното строителство.
В момента се изгражда базов тунел (Semmering base tunnel) с дължина 27 км. :hi: