Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Колеги въпрос за вагон !!

<< < (7/11) > >>

pach:

Локомотивите са конструирани и произведени специално за Евротунела под Канала.
Тези които теб те интересуват са "Eurotunnel class 9", произведени от "ASEA Brown Boveri".
(които после стават "BOMBARDIER")


Разработката е продължение на английският локомотив от клас 89, но доразвит като показатели.

Сцепното тегло е разпределено на шест оси (Bo`Bo`Bo) тъй като трябва да може да минава
по ограничения радиус на обръщателните уши построени на двете входно-изходни гари.


Клас 89 се произвежда от "CJM Models " но за твоя жалост...отново само в N!!!

Но при цена около 450 лири, май разбирам защо го нямат в Н0!!!
http://www.cjmmodels.co.uk/products/class-89/

Иначе DB-ското ICE3, май все още се бори да получи лиценз за преминаване под Ламанша.

Дори немците са си купили няколко английски локомотива от клас 82, може би и за товарни влакове?!!!

Този обаче е сниман в Румъния...

До момента под канала, преминават само влаковете на консорциума "ЕuroTunnel",
които биват товарни и пътнически. Освен "местните" пътнически, лиценз имат и два скорстни влака
от двете страни които обслужват директно две линии - "Париж-Лондон" и обратно, и "Лондон-Брюксел" и обратно,
които линии се обслужватотделно не от "Eurotunnel" ами от английска и френска администрации (SCNF и Britisch Rail (май))
както и следните локомотиви + обслужващите входно/изходните гари:

От английска страна са:

Eurotunnel_Class_0001
Произведени за маневрени май в Нова Зеландия, общо около 20 броя, като всеки от тях има и женско име.


British_Rail_Class_374
Това е тъй наречения английски "Eurostar" производство на "Аlstrom" за до 300 км/ч.


British_Rail_Class_373 производство на "Аlstrom"


British_Rail_Class_92


и Eurotunnel_Class_9 които са около 40 броя и всичките им казват "совалката"...


Немците имат амбиции не само да получат лиценз ICE3 да преминава от там, но и да произведат
специално за консорциума новите влакове на Сименс  - "Siemens Velaro".

От френска страна кои локомотиви и влакове + една линия с "TGV"-то, дето могат да преминават под Канала,
 ще публикувам в някои следващ пост (или ден).

bdz43r:
Купените от DB локомотиви вече нямат нищо общо с тунела. Карат товарни влакове на DB в Румъния и България.
--- Цитат на: pach link=topic=4812.msg102844#msg102844 date=1452495816 ---British_Rail_Class_374
Това е тъй наречения английски "Eurostar" производство на "Аlstrom" за до 300 км/ч.
--- Край на цитат ---
Това е 16-вагонна поръчкова разновидност на Siemens Velaro, което пък е базирано на ICE3. Vmax=320 km/h.

dixti:
Е то 92 си влачи в тунела но като е под анг. флаг.  Едва ли ще разрешат на немците да вкарат влак тунела. Чиста политика.

Сегс по темата !  Взе да става много тегаво и без изход .  Дайте идея за влекач Bo x3  от Н0 за да го преработя .Вие сте с по -големи познания в областа. Поне талигите да са три. Че да не ставам чист дизайнер.  Пък корубата май  ще е дизайнерска от моя милост . То ще са си  бутикови състави!!!!  &bgflag bg&flag

KRAKOMOBILA:
Серия 92 - всичките са си собственост на Шенкер. Просто няколко работят тук и в Румъния.


Hornby

Hornby

Lima

dixti:
Стсва въпрос за шатълите не за 92 :)

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия