Митко ти и казал точното за кондензатора.
Ако наистина той искри, значи е счупен от долу и има пробив.
Смени го непременно. Но той се намира точно над колектора, който ако има отвор ( не виждам добре на снимката) значи искри именно той. Би трябвало да имаш една характерна миризма на " старо пико" която само ние можем да я надушим обаче. Както и да е...Ако все пак именно ротора искри, свали двигателя, разтвори го ( мисля че е с огънати палчета ...Но вече не си спомням точно...) И почисти колекторите пластини със спирт или много. ( Ама мноооооооого) финна шкурка (най-малко номер 1200 от Бриколаж) - НЕ ТРЯБВА ДА ДЕРЕШ МЕДНИТЕ ПРАСТИНИ ПО КОЛЕКТОРА!!!
ЧЕТКИТЕ може да ги обърнеш - изпилените като дъга предна част, да стане задна. Но най- добре да видиш имат ли Жоро или Адри...Или някой колега от тук да ти даде ако има.
Колоосите които не си свалил са с гумени пръстени, които ако не са разтеглени вече, мий само със спирт.
Ако смяташ че няма са се справиш, обърни се към някой опитен.
Мога да ти го възстановят, или като Митко - да ти го модернизират. Но става бавно, щото е хоби а не сервиз по време.
Весели празници!

ПП. Митко вижда по-добре от мен. Изпълни всичко което те е посъветвал!!!
