Не знам съвпадение ли е, че точно сега и в този момент се повдига отново тема, която всякаш отвлича вниманието от най-голямото престъпление в цялата история на българският ЖП моделизъм.
Спомням си още в зората на форума каква вълна от възмущение предизвика случката, когато един брадат и чипонос приличащ на Пекинез чичка, бидейки посредник в сделка със чисто нов локомотив беше извадил двигателя, карданите и зъбните предавки и ги беше подменил със счупени такива, преди да предаде локомотива на купувача.
Спомням си и когато Марио от Локфорума беше взел назаем локомотив от Кракомобила и му го беше върнал пребоядисан с четка и блажна боя, както и си беше поръчал локомотив и пантографи от Мишо Табаков (по онова време извършващ доставки от ebay срещу комисионна), които в последствие не си ги беше платил. Доста морал се изчете и тогава, като че все едно "форумното гражданско общество" тогава беше някак си по-будно.
То ако ще се вадят кирливи ризи знам и една много атрактивна случка - как се гепят хмелни течности от известна чешка марка, от известна верига супермаркети, в известен столичен квартал, ако Ви кажа там пък кой беше героят - ще паднете от стола и няма да повярвате, защото звучи наистина невероятно! Това обаче няма да го разкажа и най-вероятно ще си отнеса тази тайна в гроба, споменавам я единствено за да си знае(те) че колкото и да се правя на тъп или разсеян - не съм расъл в саксия, доматите ги ям без колците и не съм правен у д**е, всъщност да, обичам да ме поденяват

Вярно че времената се смениха, с тях и част от потребителите, много от тогавашните ги няма и/или вече не пишат, новите които се появиха пък не са запознати с тези вече отдавнашни събития (изпитвам странното чувство че хем бяха все едно вчера, хем ми се струват някак си далечни, всякаш от един предишен живот и друг свят).
Разбирам и шока и объркването на тези, които наивно бяха подведени и ревностно защитаваха крадливата шайка, разбирам че съвестта им е проговорила (все пак убеден съм че те имат такава, за разлика от айдуците от "светата троица") и сега са гузни, нищо фатално де, нужни са съвсем малко лично достойнство и и себеуважение, както и наличието на две сбръчкани полукълба между краката за да излезеш и да си признаеш "Да, сбърках тогава, бях наивен и ме подведоха", няма нищо срамно и страшно, нито пък боли. Останалите пък не виждам причина какво толкова се притесняват, все пак не става въпрос за някакви зловещи мутри или босове от подземния свят от тези, дето като им споменаваш имената или прякорите в разговор и снижаваш глас и се оглеждаш някой да не те чуе, а за най-обикновенни хомлеси и шматароци на по три чимбера и две масльонки живот всеки. На всичкото отгоре и като ЖП Приватизатори (както и съм ги наричал неведнъж) се оказаха калпави и негодни - цели 9 години им бяха нужни, трябваше да се поучат от челния опит на един бивш премиер с лилави устни, преподавател по марксизъм и ленинизъм, но иначе "строител" на капитализма, родом от село Блатино (Станке Димитровско), силно изразено френско "Р" и пряк потомък на скитащите номадски племена произхождащи от северозападните индийски щати Раджастан и Пенджаб. Този "талант" подобни приватизации ги приключваше за 9 минути, а не за 9 години

Недейте да следвате примерите и заветите за отклоняване на вниманието от действителните злободневни проблеми чрез създаването на изкуствени такива, присъщи на настоящият тиквено-кратунен премиер - виден собственик на диорама (дело лепнало също доста позорно петно върху българският ЖП моделизъм).
Така че в момента хич не ме интересува кой е Урко, Пурко и Гурко, при наличието на действителен проблем и престъпление в особено големи размери това ми прилича на лов на вещици, все пак навремето по времената на форумният тоталитаризъм и аз имах множество регистрации и въпреки че съвсем по Димитровски ми спретваха задочен народен съд - не съм отсъствал от форума дори и за миг и до ден днешен не намирам нищо лошо в това! Ама пък бяха славни времена, а?
