Без значение дали е произведен 1980 г , като го купих пролетта, го оставих 2 – 3 месеца под карантина. Понеже ме беше страх да не е болен от цинкова чума. Ама като никой друг лок не се разболя, се престраших да го почна. Е, друго си е веднъж да си правил вече нещо такова. Този го докарах до това дередже за 20 календарни дни, при това съм ходил и на работа през това време.











Понеже кулисите трябва да се занитят в напречната греда, а това няма как да стане преди всичко да се боядиса, затова го представям без някои щанги от сцепното движение. Има и други чаркове, които още не са лепнати и висят или стоят накриво.Иначе сглобяването е същата мъка. Половин кило стружки и отпадък, кривене и изправяне, докато се напаснат всички части, но ми беше някак по лесно. Даже включих елемента КЕФ, докато го правех. Щото на първия някакси ме беше страх да не оплескам нещо. По този и доработките са по малко – леко изтъняване на рамата и главините отвътре на 1-ва, 3-та и 5-та колоос за по голям страничен разбег, обръщане на левия кривошип с наклона напред към цилиндъра, допълнителни токоснемателни пластини на 4-та колоос, подбради на шатуните, 2 въздушни тръби отдясно и отпред, ресори, прозорци и ръкохватки на кабината, куки на покрива и отзад на тендерите, парната тръба за камбаната, табели, стойки за машинистите и цялата ел инсталация. Сега предстои да извадя баданарката, ама нещо в тия жеги не ми идва музата. Ако моделчето е чакало 38 годинки да го сглобя, може да почака още малко да бъде овапцано.
