Автор Тема: НПМ за МТУ  (Прочетена 56620 пъти)

TANO

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 796
  • Рейтинг: 601
Re: НПМ за МТУ
« Отговор #90 -: 13 Януари 2018, 20:51:51 »
Ми дековилки последно за тоя сезон и няма повече, обещавам :drinks:
















Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6709
  • Рейтинг: 1086
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re: НПМ за МТУ
« Отговор #91 -: 14 Януари 2018, 12:44:58 »


Край ! - идваме у вас :

TANO

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 796
  • Рейтинг: 601
Re: НПМ за МТУ
« Отговор #92 -: 21 Януари 2018, 11:40:42 »
Идва ред на теснолинейките:











Сашо ме плюва за такива снимки, ама аз си падам малко невменяем:








TANO

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 796
  • Рейтинг: 601
Re: НПМ за МТУ
« Отговор #93 -: 23 Януари 2018, 17:10:16 »
 :hi:












 :drinks:

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6709
  • Рейтинг: 1086
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re: НПМ за МТУ
« Отговор #94 -: 23 Януари 2018, 17:22:43 »
Всичко е страхотно , но куплунгите и куплирането са некъф ад  :(

TANO

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 796
  • Рейтинг: 601
Re: НПМ за МТУ
« Отговор #95 -: 23 Януари 2018, 23:01:30 »
Адри, изобщо не знаеш с другите куплунги пък какъв ад е. Всяка фирма има различна система, някои даже по две. И като правило никой куплунг не си пасва със никой друг. И като имаш подвижен състав от различни фирми разнобоя е тотален. Затова харесваш ли бюгелите или не - повярвай ми, най добре е с тях, те поне си пасват независимо на коя фирма са. Някой ден може да ги наснимам, да се види кой как седи, но няма да е скоро. Тези със щифтовете иначе изглеждат добре, но са непрактични. На практика композицията е трудно разкачваема(и трудно закачваема). Така, че сипи си още едно и свиквай с тия куплунзи. :drinks:


Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6709
  • Рейтинг: 1086
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re: НПМ за МТУ
« Отговор #96 -: 24 Януари 2018, 07:59:42 »

 :drinks: aha , добре :) Всичко е супер , но много далеч ги държи вагоните един-от-друг ; затова ...

TANO

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 796
  • Рейтинг: 601
Re: НПМ за МТУ
« Отговор #97 -: 25 Януари 2018, 18:41:30 »
Адри да каже тия куплунзи харесват ли му?



















TANO

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 796
  • Рейтинг: 601
Re: НПМ за МТУ
« Отговор #98 -: 27 Януари 2018, 20:07:32 »
 :hi:

















mgirginov

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (34)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1930
  • Рейтинг: 192
  • N Länderbahnen I еп. София
Re: НПМ за МТУ
« Отговор #99 -: 27 Януари 2018, 21:06:08 »
Много се заиграваш с фотоапарата!? Да не те изпуснем от хобито...?  :spiteful:

TANO

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 796
  • Рейтинг: 601
Re: НПМ за МТУ
« Отговор #100 -: 30 Януари 2018, 18:36:24 »
Цитат на: mgirginov link=topic=4884.msg110513#msg110513 date=1517079968
Много се заиграваш с фотоапарата!?

Явно много съм ви омръзнал, затова обещавам повече да не качвам снимки на влакчета в тая тема, щом ви дразни. Последно тия и от утре минавам на салфетки.

















Цитат на: mgirginov link=topic=4884.msg110513#msg110513 date=1517079968
Да не те изпуснем от хобито...?  :spiteful:

Стара либоф ръжда не хваща. Под лявата ми мишница все още си стои татуировката "БДЖ". Обаче това не ми пречи пак да си хвана и любовница:
https://www.artesanialatina.net/en/intermediate/451-mare-nostrum-mediterranean-fishing-boat-model.html

 :hi:




Boris 2-12-4

  • Trade Count: (7)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 532
  • Рейтинг: 164
  • Еп. І,ІІ,III; вагонни фабрики; кранове; военни
    • rocklokomotive.blogspot.com
Re: НПМ за МТУ
« Отговор #101 -: 30 Януари 2018, 19:35:56 »
Я, тойзи си кораб приляга и за Единицата... Шъл ли го дадеш под аренда след някоя и друга година?!? :drinks:

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: НПМ за МТУ
« Отговор #102 -: 23 Февруари 2018, 17:01:09 »
Една малко по-квалитетна снимка на Бригаделок за професора:


TANO

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 796
  • Рейтинг: 601
Re: НПМ за МТУ
« Отговор #103 -: 14 Август 2018, 12:16:46 »
Още една железарка:


Като я направя, трябва да стане нещо такова:


Идеята е да се преструва на нашата серия 500 от втората доставка, въпреки, че външно няма нищо общо с нея. Миналата година като купих първата отдолу на кутията имаше надпис „081293“. Ето една извадка от списание Eisenbahn journal от декември 1993 г.


Понеже ходовата част на моята изглежда по същия начин, реших, че горепосочения надпис е дата на производство. И е напълно възможно да е вярно. Ама ако е вярно, от това следва един куриоз или антирекорд, и аз не знам как да го нарека. На кутията на тази има надпис „031280“. Не ми се рови назад да търся от кога Бемо го правят на модел тоя лок. 1980 г. съм бил на 12, олимпиадата в Москва, мечето Миша… дали нямаше още живи динозаври по това време, че не си спомням вече, а?

TANO

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 796
  • Рейтинг: 601
Re: НПМ за МТУ
« Отговор #104 -: 15 Август 2018, 20:54:20 »
Без значение дали е произведен 1980 г , като го купих пролетта, го оставих 2 – 3 месеца под карантина. Понеже ме беше страх да не е болен от цинкова чума. Ама като никой друг лок не се разболя, се престраших да го почна. Е, друго си е веднъж да си правил вече нещо такова. Този го докарах до това дередже за 20 календарни дни, при това съм ходил и на работа през това време.












Понеже кулисите трябва да се занитят  в напречната греда, а това няма как да стане преди всичко да се боядиса, затова го представям без някои щанги от сцепното движение. Има и други чаркове, които още не са лепнати и висят или стоят накриво.Иначе сглобяването  е същата мъка. Половин кило стружки и отпадък, кривене и изправяне, докато се напаснат всички части, но ми беше някак по лесно. Даже включих елемента КЕФ, докато го правех. Щото на първия някакси ме беше страх да не оплескам нещо. По този и доработките са по малко – леко изтъняване на рамата и главините  отвътре на 1-ва, 3-та и 5-та колоос за по голям страничен разбег, обръщане на левия кривошип с наклона напред към цилиндъра, допълнителни токоснемателни пластини на 4-та колоос, подбради на шатуните, 2 въздушни тръби отдясно и отпред, ресори, прозорци и ръкохватки на кабината, куки на покрива и отзад на тендерите, парната тръба за камбаната, табели, стойки за машинистите и цялата ел инсталация. Сега предстои да извадя баданарката, ама нещо в тия жеги не ми идва музата. Ако моделчето е чакало 38 годинки да го сглобя, може да почака още малко да бъде овапцано.
 :drinks: