ВАЖНО !!! | IMPORTANT !!! > Календар на събитията

Международна среща на ЖП моделистите - Русе 2017

<< < (2/9) > >>

emilchaushev:
Сайта на срещата е ъпдейтнат с детайли по настаняването.

http://meeting.railwaypassion.com

emilchaushev:
Първото планиране на трасетата е готово. Имаме два варианта:
Вариант 1: https://www.dropbox.com/s/04rlt66nfuhu6wc/TT%26H0-layout%20Model%20%281%29.pdf?dl=0
Вариант 2: https://www.dropbox.com/s/p6ox2n7dy4o6586/TT%26H0-layout%20v2%20Model%20%281%29.pdf?dl=0

Теснолинейния клон тръгва от Варна и върви по средата на залата.

emilchaushev:
След леко смущение в Силата, предизвикано от Сърбия и Унгария, се ражда поредния (вече изгубих бройката) вариант на трасето.


Очакваме след средата на месеца да има яснота дали и какво ще бъде посетено - Експрес Сервиз или някое от депата.



Ето и pdf с висока резолюция: https://www.dropbox.com/s/c0t31n1hstu5xv4/TT%26H0-layout%20v4%20Model%20%281%29.pdf?dl=0

emilchaushev:
Тъй като започва правенето на разписанието ще нахвърлям грубо каква идея за трафика ще бъде претворена в това разписание.

1. Трасето ще има пощенска услуга, като център а пощата ще бъде на гара Свобода. От нея сутрин всички гари ще получават по един пощенски вагон с новата преса и кореспонденция. Същите вагони вечер ще бъдат събирани от пощенски влакове до Свобода.
2. Както е известно Русе е един от градовете, в който имаше голяма хладилна база за пълнене на хладилни вагони. Това налага в нашето трасе да се направят директни транзитни влакове с хладилни вагони.
3. Важното място на Русе като геолокация и историческото му свързване с железницата допринася за осигуряване на международен пътнически транспорт, който ще заложим в трасето.  Ще има няколко международни експреса, които ще бъдат комбинирани между различните гари, образувайки различен влаков състав в отделните отсечки.

4. Относно товарното движение, освен размяната на пратки между гарите (надявам се да не разменяме пак мушмули като миналата година), може да помислим за вариант на производство на бонбони, като суровините и производството са разпределени между различните гари. Така всяко дете карало три влака ще получава бонбон, заради приноса му към производството и осигуряването на превоза за него.

emilchaushev:
Идеята за общо производство изкристализира. Ще се произвеждат близалки. Всяка гара ще прави една суровина, като за нея ще трябва да си поръчва от друга гара изходен продукт, а готовата суровина за производството на близалката ще се изисква от фабриката, в която ще е готов крайния продукт.

Всички деца на срещата ще е необходимо да минат курс на обучение за машинист, като за целта на гарите Свобода и Доркафалва ще има мотриси, които да карат по прилежащите клонови участъци. Мотрисите няма да имат разписание и ще се движат като извънредни влакове между основните в разписанието. След преминато начално каране ще получават заверка на книжката си и ще могат да взимат влакове от редовното разписание. При карани и заверени (събрани 3 печата) три влака всяко дете ще получава близалка, защото е допринесло за производството им.

Самата Карта за машинисти ще остава като спомен на децата. Ето я и нея:https://www.dropbox.com/s/fc5awlessmtqskt/Karta.pdf?dl=0

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия