Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Повреди в метрото
Mixy:
Те бретелите май не са след всяка станция, а само там, където в различните етапи на строежа са били и съответните крайни станции за да обръщат влаковете (К. Величков, Сердика, Младост). Но нека Тано да каже, той знае по-добре. Иначе това с пътниците, дето няма как да им се обясни как да си хванат правилния влак по неправилен път е съвсем вярно.
pavel75:
--- Цитат на: Mixy link=topic=4916.msg105596#msg105596 date=1481035876 ---Те бретелите май не са след всяка станция, а само там, където в различните етапи на строежа са били и съответните крайни станции за да обръщат влаковете (К. Величков, Сердика, Младост). Ма Тано да си каже.
--- Край на цитат ---
Аз доколкото знам бретел има между Ж.Кюри и Г.М.Димитров
На К.Величков е тупик, а на Сердика и Опълческа е S-ка
На Младост незна как е
emilchaushev:
Бретел има и на Летището, на Младост 1. Не съм сигурен на Джеймс Баучер какво се води.
На Обеля също е S.
Но наистина е тегаво да не могат да възстановят трафика толкова време..
Дето се вика една маневра да бяха пуснали да дръпне закъсалия влак я до тупика на К.Величков я някъде другаде.. дето се вика за това имат специалисти.. ама от 17 до 20 часа да е блокирана едната линия си е малко некомпетентно.
gregary:
--- Цитат на: pavel75 link=topic=4916.msg105597#msg105597 date=1481036000 ---тупик
--- Край на цитат ---
Какво е това "тупик"?
KRAKOMOBILA:
Off-Topic: Отначало имаше информация за повреден състав, идеята беше да се изпрати втори влак, който да го избута и да се освободи трасето. След няколко неуспешни опита да се включи напрежението, стана ясно, че повредата е по-голяма, но все още информацията беше за повреда по състава. След доста време стана ясно, че причината за аварията е паднала контактна релса, която пък е изпочупила всички токоснематели на състава и е невъзможно повторно подаване на напрежение в участъка. През всичкото това време съставите се навряха един върху друг по участъците и движението между летището, биснес парка и Младост1 беше почти невъзможно. Влаковете се изчакваха по десет-двадесет, че и повече минути, за да могат да се завъртят на Младос1 и да поемат обратно, откъдето са дошли. Напрежението нямаше от перона на Жолио Кюри до Сердика, впоследствие се спря движението и в посока от центъра до Младост1. По станциите никой не информираше пътниците за какво става дума, продаваха се билети и цялото недоволство се изливаше върху машинистите, които имаха нищожна информация за какво става дума, кога ще се отстрани аварията и даже докъде ще се движи техния влак. Изключително слаба организация, да не кажа пълна трагедия, направо не ми се мисли как ще се процедира при нещо по-сериозно...
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия