Главен форум | Main forum > Моята колекция | My collection

Какви и колко БДЖ модели имате?

<< < (6/15) > >>

pach:
44.072

МАШИНИСТ:
43*р-72.колега я караше през онези години.

pavlinbg:
Изглежда страхотно! От къде се снабди с този модел?

Adrian:
Павка , на оригинала са сипали вълшебна отвара и той се е смалил 87 пъти ! >>



Май в началото на 80-те се появи първото Пико БДЖ - двуосното F ; първо в единични кутии , с релефни надписи , после - в сет , който успешно продавахме в Johny land.
Малко по-късно Sachsenmodelle ни изненада с Балкан експрес сет 1 - БДЖ 1 кл , както и сет с 2 МК4 хладилни BDZ + MAV .
По това време пак те издадоха и руските пътнически  вагони , които влизаха в България , купих си го от Виена , заедно с една лодка (52) на Gutzold .
После си взех 42 на Liliput с няколко шурцен-вагена - >мечтаех си за родни машини и вагони ... и лека-полека почнаха да се появяват !
Пощата 1:100 беше по 17е , не си спомням какви количества бяхме накупили със Zazo :) , Balkanexpress 2 (BDZ 2kl Y) - сигурно най-малко 20 сета са минали през ръцете ми за да си оставя 2-класа за 2-3 композиции . Прочутият червeн HBS liegewagen беше на 27е , и от него едно 20-25 бр са минали през ръцете ми .
Сега имам всичко излязло БДЖ (http://www.bulgariancollection.com/others_yaxon_tin_bdz/bdz-bulgarian_state_railways.htm)с по мин 4 бр (както и един товарен вагон, който го няма на този сайт), и както KRAKOMOBILA - ПС на чужди компании , минаващи през България , но и модели на Rail tune , Bultrains (великолепни при това ) .
Целта ми е изцяло БДЖ  :hi:

pavlinbg:

--- Цитат на: Adrian link=topic=4930.msg106268#msg106268 date=1484812391 ---Павка , на оригинала са сипали вълшебна отвара и той се е смалил 87 пъти ! >>

--- Край на цитат ---

Историята е много интересна, но за жалост не става само с отвара!  :) Тъй като явно през 2017 г. никой от големите производители няма да произведе БГ модел /да се надяваме, че AF все пак ще изработят 46-цата/, защо например българските жп превозвачи и собственици на подвижен състав не напряват поръчка на някои техни модели /напр. модели на горния електровоз, на хоперите на ТЕЦ Бобов дол, има и интересни вагони, напр. на "Соловей Соди Девня", за насипни товари на "Агрополихим" и др./. В тази връзка вече имаме прецедент с цистерната на "Лукойл". Така производителите няма да носят риска от загуба. Моделите ще бъдат закупени и след това пласирани от самите превозвачи, което си е и реклама за тях, и съм сигурен, че ще са на печалба! Само остава по някакъв начин тези фирми да бъдат убедени да направят това  :scratch_ones_head:
Всичко българско и родно, любя, тача и милея  bg&flag

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия