Автор Тема: БДЖ 07-25  (Прочетена 18853 пъти)

TANO

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 796
  • Рейтинг: 601
Re: БДЖ 07-25
« Отговор #15 -: 14 Януари 2016, 11:44:54 »
 :hi:
На снимката на ПАЧ на 07-26 виждам една конструкция на руски светофор, каквато не знаех, че имаме в БГ. А иначе ето една снимка на 07-25:

Ники, мисля, че не си прав. Която и да е матрица на обемен детайл, какъвто е и локомотивния кош, се прави от 4(или повече стени), които се сглобяват на калъп. Т.е. всяка от тези стени може да се пипне отделно. Аз ще "препечатам" една снимка от другата тема, само дето съм и сложил едни хоризонтални черти:

Ето я и без чертите.  Това отдясно е опит за съпоставка, но докато моделите са снимани на равнището на фара, истинският е по отдолу и някакси не е същото...Въпреки това всеки може сам да си реши, кой модел му извиква по "топли" чувства спрямо оригинала.


П.С. Към ПАЧ - това дето му викаш маслоуловител всъщност е спиртника. Той е правен от нас и затова следва да извадиш една точка от актива на Пико и да я боднеш в графата "Чучавки направени по добре от Васко". Има и други дребни разлики в детайлите, но ги оставям на вас.
 :hi:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12256
  • Рейтинг: 1308
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: БДЖ 07-25
« Отговор #16 -: 14 Януари 2016, 13:25:08 »
Цитат на: pach link=topic=4716.msg102869#msg102869 date=1452591307
...
Ще се опитам да отбележа на мен какво ми харесва и какво не ми харесва в изпълнението на този локомотив,
само като матрици и детайли от двете фирми - REVELL & PIKO. Ако някъде са били тотално подменени
детайли, тоест някой от майсторите е подменил оригиналните, изводите остават за човека.

Така или иначе, тук професора помоли за обективен поглед на моделите, а не на майсторлъка.
Така че подменен детайл, означен от мен в червено, значи че майстора е сбъркал (според мойте виждания) 
съответно ако е означен в зелено, означава, че майстора е имал основание да направи подмяната.

...


Професоре благодаря за снимката. За другото, само отново някои се раздразниха...
Колкото до светофора, ако имаш предвид положението на стълбата - да различен е малко (100% руски или чешки).
Иначе съвсем същите са на гара Захарна фабрика (и на Централна гара), но с вертикално положение на стълбите.


bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1012
  • Рейтинг: 257
    • bgrail.info
Re: БДЖ 07-25
« Отговор #17 -: 14 Януари 2016, 16:33:05 »
Цитат на: TANO link=topic=4716.msg102901#msg102901 date=1452764694
:hi:
На снимката на ПАЧ на 07-26 виждам една конструкция на руски светофор, каквато не знаех, че имаме в БГ.
И трите снимки са от Румъния.

OBB_Rh_2016

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 109
  • Рейтинг: 36
Re: БДЖ 07-25
« Отговор #18 -: 13 Ноември 2016, 12:43:30 »
Здравейте! Имам един въпрос свързан със светлините на седмиците. Може ли да обясните как светят светлините в изолирано положение на локомотива ( или как е прието ) Надявам се да сте ме разбрали ...  :good: ;D

jopeto

  • Trade Count: (16)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1339
  • Рейтинг: 206
Re: БДЖ 07-25
« Отговор #19 -: 13 Ноември 2016, 22:59:34 »
От зад в дясно едно червено, от пред две бели, така е по наредба.  Това, естествено в бдж-то има пожелателен характер. Често фарчетата са или счупени или с изгорели крушки. Тоест се  включва отпред, каквото там свети, а отзад се поставя сигнален диск, като този от опашката на влака, ако не работи нито едно червено от двете.