Може би въпросът ми не е за тази тема, но ако е необходимо нека се премести по преценка на модераторите. Значи вече три години интензивно пазарувам по интернет от чужбина и досега никакви проблеми с никой не съм имал изключая чакане до 6 месеца за доставката не по вина на търговеца, а на DHL - знаете за доставките от Германия. Но тоя път едни австрийци ме прее*аха. Всичко започна от там, че търсих една книга, посветена на българските железници, която се оказа с изчерпан тираж. Намерих я само в една австрийска антикварна книжарница. Та направих поръчка онлайн, платих чрез PayPal, но ония наглеци поискаха второ плащане, което аз разбира се отказах. Зададох въпрос и оня ми отговаря, че първо съм платил, а после съм си взел парите обратно и няма плащане. Което не е вярно - картата ми е чарджната. Както и да е, пуснах плащане втори път и това говедо отново не потвърждава. Въпросът ми е ако подам оплакване в PayPal срещу него ще има ли някакви негативни последици за мен? Все пак и двете плащания са регистрирани в системата и парите са получени 100%. Става въпрос за неголяма сума - два пъти по 20 евро, но не може така - все пак жена ми в момента е без работа и ми е трудно да отделям и толкова....