Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Новости от PIKO

<< < (48/74) > >>

pach:
Официално за "ламинатката" от РIKO:
https://youtu.be/HF-eViMbmY8
 :hi:

Величко:
Ето я пиковската ламинатка в богат снимков материал:
https://photos.google.com/share/AF1QipPUaDmkZqHlJwtKeAHaTeIGqR9H8LS0e4e-Ri5Mlms2b8uiZMJIDNR8fYvLZm55EA?key=Y0o4Y2IzNjQyZ1d5dnItRG5Fa3paX0JTRFhTb3VR

Krasi Tankista:
Това е определено най - добрият модел на PIKO, който съм виждал. Ако се смени двигателя с Faulhaber, мисля че ще стане направо брилянтен! Браво, постарали са се много. Чудесни изолатори, пантографи, шаси, напасване на коша към рамата, интериор и много други вкуснотии....Превъзходно!
 :good: :good: :good:
Снимка на истинският локомотив за сравнение на цветовете - нали имаше някаква критика по този въпрос:



Ето и на прясно боядисан за по - точно сравнение:







 ;D

mitko0888:
Даже си има фарове за мъгла.

KRAKOMOBILA:
Такаа, Ламинатрона пристигна (взех аналогов, подготвен за дигитализация щото искам ESU декодер и звук, а не ПИКО).
 Първи впечатления - стандартна картонена кутия за Пико, но - много добре опакован модел. Разполага с пластмасова поставка на която е закрепен с два шиша. В кутията е "монтирана" по-малка кутия с описанието на модела и резервните му части. Прави впечатление, че отделните детайли са доста - включително вратите, тягите на ходовата част, талигите, лостовата спирачна система на талигите и т.н.т.
 Цялостната ми оценка за модела е - невероятен. Пико надминаха себе си. Но все пак да не забравяме ,че е Пико.
 Ходовата част - перфектно изпълнена, за разлика от Техимейдж обаче са монтирани гумени бандажи на две от колелата (за мен по-скоро минус от колкото плюс). Перфектно изпълнение на талигите и тягите - изключително реалистични. Бандажите са с точните спици и размери - сложени на релси, седят перфектно. Коша е страхотен, но не ми харесват няколко неща:
  Първо - въздуховодите над челните прозорци са много ситна решетка (на реалният локомотив) - пико са го направили равна пластмаса
  Второ - дръжките над кабината и чистачките са прекалено груби
  Трето - можеше фарчетата да ги матират по някакъв начин - прекалено много бие на очи погледнато отпред, че са разделени на три - на реалният локомотив не е така
 Четвърто - не ми харесва решението плуга да се завърта заедно с прикачните елементи - за щастие пико в комплекта предоставя и два плуга без отвори за прикачни - и за още по-голямо щастие плуговете се въртят само при завъртане на прикачните - талигите си се въртят отделно - тоест ако сложите отпред плуг без прикачни - той няма да се завърта в кривите
  Пето - жълтото на боята е много лимонено, трябваше да е по-скоро към оранжево.
 Шесто - и за мен най-дразнещо - кабела за влаково отопление който седи до плуга е отрязан в средата и липсва долната му част - това е направено заради завъртащият се плуг, могло е да помислят как да се направи модела без да се завърта плуга.
 До тук със забележките - всичко останало са хвалебствия - страхотно покривно обородудване, страшно финни пантографи изпълнени перфектно, както казах коша и ходовата част също са изпълнени перфектно. Общо взето за цена от 199 евро (на която си го набавих аз) - бих си взел още няколко. С нетърпение чакам други ливреи.


 За тези, които искат да я правят на 42-ра - мисля, че с малко мъка ще се получи - както отбелязах амортисьорите от буксовото окачване на серия 240 (каквато е Пиковската) са под наклон, а на серия 230 (БДЖ 42) са прави. Пико са ги изпълнили така както тряба за серия 240 и това трябва да се коригира при преправятено на серия 42.
 Реостатният комин за щастие е отделен детайл, които се демонтира - трябва да се помисли обаче, как да се изравни покрива за да не си личи къде е бил комина.
 Трябва да се премахнат дръжките над кабината - 42ра серия никога не е имала.
 За останалото - една боя и нещата се получават.
 
 Общо взето Пико надминаха себе си. Снимки не  съм качил - защото предоставените по-горе са достатъчно хубави. Ако нещо конкретно ви интересува - ще снимам.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия