Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Новости от PIKO

<< < (60/73) > >>

pach:
Г-н Рене представя по неговият атрактивен начин, новостите :
https://youtu.be/Ue9uFY8Bg8Q

На 24 януари в същия канал ще е и втората част на клипа:
https://youtu.be/hazQe6uBv-0

pach:
Интересна са и двата клипа, макар да представят вече известното от каталога им.
Жалко , че новият парен локомотив (BR-83.10),макар и съществуващ само като прототип,
е снабден със най-новият звуков дешифратор на фирмата (ex xp 5.1), разработван две години,
само в мащаб Н0!!! Официалната му липса в модела от ТТ, е че там нямат нужното колело с
датчик за синхронизиране на звука и дима от димогенератора, с реалното движение на модела.
Говоря за супер модела на този локомотив от серия"EXPERT +", (Експерт плюс) което предопределя
и сравнително най-високата му цена в ПИКО от 489 евро...или както Рене и "оптимиста" се смеят,
"няма и половин хилядарка". Впрочем (без да съм категоричен) май варианта  в ТТ освен че може да се монтира
"обикновен" звуков дешифрато, май е запазил и осветлението на парната машина, чрез микро лампи (LED) под пътеходното.
Иначе общото впечатление прави все по-добрата детайлизация на моделите им - много се кефят,
на "дълбоката" талига (тоест нейната бленда) на последната им разработка на електровоза.
Дори иронията им обаче, че "пак боята не е добре като цвят" , няма да спаси модела от  по-ниски продажби
ако не решат този проблем на време (не като при ламинатката)!!!
А дезирото дизел (също като нашите настоящи в БДЖ), за  американския пазар ми показа (поне аз не знаех)
 за продажбата от Сименс, за моя изненада, на толкова много мостриси в Сан Диего!!!
Тоест този модел май ще се продава добре на американския моделен пазар - нали за това са го направили.
Което впрочем дава шанс на наши възможности и варианти за тюнинговането му и в Н0 от БДЖ.
В ТТ си ги имаме от 4-5 години.

Krasi Tankista:

--- Цитат на: pach link=topic=5.msg120780#msg120780 date=1611825637 ---Което впрочем дава шанс на наши възможности и варианти за тюнинговането му и в Н0 от БДЖ.
В ТТ си ги имаме от 4-5 години.

--- Край на цитат ---

Българско дизелово Дезиро в Н0 правя от 2014, а също го направих и в N преди 3 години
 ;D

pach:
Да, знаем от тогава!
 ;D  :good:
Друг е въпросът как се намира, набавя и павш в БДЖ.
 :hi:

Krasi Tankista:
Какво ще да означава - павш? :unsure:

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия