Автор Тема: Новости от PIKO  (Прочетена 142325 пъти)

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6710
  • Рейтинг: 1086
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re: Новости от PIKO
« Отговор #75 -: 12 Ноември 2013, 11:11:08 »

с тези куплунзи направо ми се дръпна ... да не казвам какво , .

ivo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (8)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2006
  • Рейтинг: 558
  • HO - II-III, София
Re: Новости от PIKO
« Отговор #76 -: 12 Ноември 2013, 21:06:55 »
Има по скъпа алтернатива на Tillig i Roco ;)

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5544
  • Рейтинг: 636
  • Красотата е в детайла!
Re: Новости от PIKO
« Отговор #77 -: 13 Ноември 2013, 17:55:37 »
От Димитър Деянов:

Дизеловите маневрени локомотиви серия 64 (V 18 и V 22)са доставяни у нас през 60-те години на миналия ХХ век. Те са еднотипни машини, изпълнявани с две мощности: 180 PS и 220 PS. Произведени са в бившата DDR (Германска демократична република) от завода  VEB - Lokomotivbau "Karl Marx" - Babelsberg. След 1968 г. са доставяни и локомотиви V 23, със същата мощност като V 22, но с по-голяма собствена маса. Те получават в БДЖ серия 66.
И трите типа машини са предназначени за лека маневрена работа. Връзката между дизеловия двигател и хидравличната предавка се осъществява с еластичен куплунг и карданен вал. Хидопредавката на V 18 е с три циркулационни кръга (вандлер + куплунг + куплунг), а тази на  V 22 и  V 23 - с два хидротрансформатора (вандлер + вандлер). Към хидропредавката фланцово е монтиран ходообръщателят, изходящият вал на който е двустранен и лежи перпендикулярно на надлъжната ос на лококмотива. В двата края на изходящия вал, след преминаване през страничните платна на локомотивната рама, са монтирани кривошипите с цапфи и противотежести. Посредством тези кривошипи се задвижва сцепно движение, което предава въртящия момент на двете колооси.
В БДЖ локомотивите V 18 (в DR имаха серия 101.1 до 101.3) и V 22 ( в DR имаха серия 101.5 до 101.7) са поставени в серията 64, а локомотивите V 23 (в DR имаха серия 102.0) са поставени в серията 66.В действителност обаче, поради почти пълната еднаквост между тези машини и слабият контрол при номерирането им у нас, има V 22 поставени в серията 66 и обратно - V 23 поставени в серията 64. По голямата част от локомотивите серия 64 и 66 са използвани в промишлени предприятия и само малък брой в поделенията на БДЖ.

p.p. Снимките може да видите тук: http://www.bgrail.eu/forum/viewtopic.php?p=7436#p7436
« Последна редакция: 15 Ноември 2013, 11:44:01 от Vlado »

vlado1

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (6)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 248
  • Рейтинг: 23
  • TT - III,IV еп. DR - АЕЦ/БСлатина/София
Re: Новости от PIKO
« Отговор #78 -: 30 Декември 2013, 22:02:26 »

vlado1

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (6)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 248
  • Рейтинг: 23
  • TT - III,IV еп. DR - АЕЦ/БСлатина/София
Re: Новости от PIKO
« Отговор #79 -: 02 Януари 2014, 23:34:31 »

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re: Новости от PIKO
« Отговор #80 -: 29 Май 2014, 19:17:02 »
От новия сайт на PIKO...

PIKO Spielwaren GmbH is a company based in Sonneberg. With over 550 employees at production sites in Sonneberg (Germany) and Chashan (China) PIKO is one of the leading German and European manufacturers of model trains and accessories in the gauges G, H0, TT, N.

Die PIKO Spielwaren GmbH mit Sitz im thüringischen Sonneberg ist mit über 550 Beschäftigten an den Produktionsstandorten Sonneberg und Chashan in China einer der führenden deutschen und europäischen Hersteller von Modelleisenbahnen und Zubehör in den Spurweiten G, H0, TT und N.

И тия туриха жълтите гащи...  :dirol:

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2390
  • Рейтинг: 982
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Re: Новости от PIKO
« Отговор #81 -: 29 Май 2014, 20:09:59 »
Цитат на: Best Ripper link=topic=5.msg95244#msg95244 date=1401380222
От новия сайт на PIKO...

...
И тия туриха жълтите гащи...  :dirol:
Само че това е новост от 2008 година.

http://forum.miniatur-wunderland.de/modellbahn-neuheiten-f19/piko-feierliche-eroeffnung-des-neuen-werkes-in-chi-t17466.html
« Последна редакция: 29 Май 2014, 20:12:51 от mitko0888 »

IKAR

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 947
  • Рейтинг: 265
  • HO DB,SBB III,IV, HOm Rhatische Bahn V София
Re: Новости от PIKO
« Отговор #82 -: 30 Май 2014, 10:31:37 »
Аз не знам някоя от фирмите-производители все още да не е турила жълти гащи и то поне от 5-6, че и повече години. Всичките вече са обути, като се почне от Пико, Роко, Флайшман, Мерклин, Брава, ESU, АСМЕ, Електротрен, Лилипут, цялата Хорнби група - Лима, Ривароси и т.н., та се стигне до Микро Метакит, Фулгурекс, Лематек, Кис, КМ-1 и т.н. Това, че някои от тях упорито отказват да си го признаят, е отделен въпрос. Мой състудент, който сега има щастието да работи във фабриката за модели в Дьор, която е на Мерклин, миналата година ходи в командировка в Китай за инспектиране на тамошното производство..........Просто вече не става да се вържат каквито и да било сметки и да се излезе на печалба, ако хамалогията се върши от чистокръвни немци с по 3 хил. евро и нагоре заплата, които щом удари края на работното време, вкупом оставят вичко и юруш отиват да пият биричка......Само че сега работата хептен се обърка - а накарай китайците да работят прецизно като германците, плюс това и те вече се научиха, че оризът е преди всичко за гарнитура и определено не работят за жълти стотинки, като преди 10-тина години......С други думи, покрай производителите на печки, перални, хладилници, телевизори, видеа, двд-та, касетофони, компютри и т.н., "играчкаджиите" също се полакомиха, не останаха по-назад и сега резултатите ги виждаме.......
« Последна редакция: 30 Май 2014, 10:34:09 от IKAR »

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re: Новости от PIKO
« Отговор #83 -: 30 Май 2014, 11:02:46 »
Оффтопик...
Аз на глупости и приказки от сорта "една кифла ми рече на ухо" не вярвам. Докато една фирма сама не си признае, че заводът някъде е неин - значи не е! Това че навремето в Сливен произвеждаха генератори и стартери за Жигула/Лада, правеше ли това българския завод като собственост на Лада /Толиати/???

Второ, ако искаш да се научиш да работиш, научи се първо да уважаваш почивката си! Няма какво да им търсим кусури на немците, че си знаят работното време и твърдо го спазват. С техния "гнил мързел" вдигнаха тотално разрушена и разграбена страна до първа икономическа сила в Европа и една от първите в света /отново!!!/, докато ние с нашата работа по 12-14-16 часа още си лапаме... бареците и други кютюци!

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12278
  • Рейтинг: 1315
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Новости от PIKO
« Отговор #84 -: 30 Май 2014, 12:32:22 »
Егати противоречието...???
Та така -  значи ли, че "Динамо"-Сливен, като не си "признаваха" в рекламните брошури (нямаше мрежа)
че произвеждат генератори и стартери за Лада, такова производство не е имало???????

Обаче ако е имало такова производствосамо, само дето не са собственост на ЛАДА. (то тогава всичко си беше "тяхна" собственост)

Същото и при моделите в Китай - това че официално производителите не си признават за фабрики в Китай,
значи ли, че такова производство за тях при жълтурите не същуствува???????

Или че просто, не са собственост на "маститите" фирми за модели...

Или има производство в Китай (Сливен) или няма. Това стана като малко "полубременна"-та жена!!! :scratch_ones_head:
 :lol: :lol: :lol:

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re: Новости от PIKO
« Отговор #85 -: 30 Май 2014, 14:47:54 »
А случайно да си чувал за "кооперирано производство"? Или пък за "изпълнение на поръчка"/"ишлеме"/? Не, нали?  :sarcastic:  Ако някой дойде в твоята фирма и ви направи поръчка за еди колко си броя сателитни приемници с марка Х, то значи, че той ви е купил фирмата ли??? :lol: :haha: :lol: :haha: Както винаги сам се оплиташ в неадекватните си и неразбираеми и от теб писаници...

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12278
  • Рейтинг: 1315
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Новости от PIKO
« Отговор #86 -: 30 Май 2014, 14:55:21 »
Само ти не разбра....
Не значи, че е купена фирмата, но значи че сателитните приемници с марка Х все пак се произвеждат при нас.

Не значи че Микрометакит (примерно) е купил китайска фабрика, но значи че там се произвеждат модели за нея!
Пък ти  докато не видиш официално съобщение на сайта им, можеш да си мислиш колкото искаш,
 че не са китайско производство!!!
Феерщензии?!?!
 :lol: :lol: :lol:

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6710
  • Рейтинг: 1086
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re: Новости от PIKO
« Отговор #87 -: 30 Май 2014, 15:28:21 »
Ей , форумът оживя !! Споко , скоро всичко ще е :  "Сделано в России" - не са поискали Китай за република - не са го направили
« Последна редакция: 30 Май 2014, 15:51:40 от Adrian »

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: Новости от PIKO
« Отговор #88 -: 17 Август 2014, 11:35:47 »

Доколкото си спомням дългата лекция на професора, това май си е съвсем като БДЖ:





                      131 001-0 DR4 Piko 47321 (TT) Neuheit 2014

www.piko-shop.de
www.modellbahnshop-lippe.com
www.ebay.de/licht-bahnhof

Нищо чудно скоро четниците да имат повод да черпят.

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: Новости от PIKO
« Отговор #89 -: 17 Август 2014, 21:12:37 »
Плуга не е баш. Интересно дали Пико в един момент няма да пуснаш истински БДЖ 07.