Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Новости от PIKO

<< < (16/74) > >>

Adrian:

с тези куплунзи направо ми се дръпна ... да не казвам какво , .

ivo:
Има по скъпа алтернатива на Tillig i Roco ;)

Vlado:
От Димитър Деянов:

Дизеловите маневрени локомотиви серия 64 (V 18 и V 22)са доставяни у нас през 60-те години на миналия ХХ век. Те са еднотипни машини, изпълнявани с две мощности: 180 PS и 220 PS. Произведени са в бившата DDR (Германска демократична република) от завода  VEB - Lokomotivbau "Karl Marx" - Babelsberg. След 1968 г. са доставяни и локомотиви V 23, със същата мощност като V 22, но с по-голяма собствена маса. Те получават в БДЖ серия 66.
И трите типа машини са предназначени за лека маневрена работа. Връзката между дизеловия двигател и хидравличната предавка се осъществява с еластичен куплунг и карданен вал. Хидопредавката на V 18 е с три циркулационни кръга (вандлер + куплунг + куплунг), а тази на  V 22 и  V 23 - с два хидротрансформатора (вандлер + вандлер). Към хидропредавката фланцово е монтиран ходообръщателят, изходящият вал на който е двустранен и лежи перпендикулярно на надлъжната ос на лококмотива. В двата края на изходящия вал, след преминаване през страничните платна на локомотивната рама, са монтирани кривошипите с цапфи и противотежести. Посредством тези кривошипи се задвижва сцепно движение, което предава въртящия момент на двете колооси.
В БДЖ локомотивите V 18 (в DR имаха серия 101.1 до 101.3) и V 22 ( в DR имаха серия 101.5 до 101.7) са поставени в серията 64, а локомотивите V 23 (в DR имаха серия 102.0) са поставени в серията 66.В действителност обаче, поради почти пълната еднаквост между тези машини и слабият контрол при номерирането им у нас, има V 22 поставени в серията 66 и обратно - V 23 поставени в серията 64. По голямата част от локомотивите серия 64 и 66 са използвани в промишлени предприятия и само малък брой в поделенията на БДЖ.

p.p. Снимките може да видите тук: http://www.bgrail.eu/forum/viewtopic.php?p=7436#p7436

vlado1:
http://www.elriwa.de/detail/index/sArticle/70921
http://www.elriwa.de/detail/index/sArticle/70922

PIKO твърдо стоят зад ТТ-то. Бравос.

vlado1:
Каталози 2014:
http://blog.modellbahnshop-sebnitz.de/2014/01/02/piko-neuheiten-2014-spur-g-h0-tt-und-n/

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия