Автор Тема: Новости от PIKO  (Прочетена 139246 пъти)

dred77

  • Trade Count: (2)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 386
  • Рейтинг: 328
Re: Новости от PIKO
« Отговор #225 -: 14 Август 2020, 21:53:57 »
Цитат на: mitko0888 link=topic=5.msg119481#msg119481 date=1597355662
Има го и в електро проводящ вариант. https://www.modellbahnshop-lippe.com/Accessories/Accessories/Piko-56047/gb/modell_329867.html и ръгай декодер във всеки вагон ...

 Извинявам се за ламерството си, ама те не са ли за подаване на напрежение, примерно от първия, на останалите, примерно с пластмасови колела. За какво иде реч за "декодер във всеки"? Даже  ако захранващия има декодер, може да освети цифрово останалите, естественно до 1А пише в спецификациите.

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2385
  • Рейтинг: 970
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Re: Новости от PIKO
« Отговор #226 -: 14 Август 2020, 22:50:02 »
Ако има декодер във всеки вагон ще можеш да си ги светкаш и гаснеш по отделно. И да си слагаш разни ефекти по отделните купета и т.н. Иначе - целият влак ще светва и гасне наведнъж, или пък само ще свети, тогава въобще не ти трябва декодер.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12257
  • Рейтинг: 1308
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Новости от PIKO
« Отговор #227 -: 14 Август 2020, 23:24:42 »
Или по-просто казано, за декодера трябват два захранващи проводника...
било то от релси, или токоснемане и т.н. (знаеш)
Е, тук ги имаш към всеки вагон, дори и да няма токоснемане!  ;)

Величко

  • Trade Count: (17)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 421
  • Рейтинг: 200
  • Само ЦСКА !
Re: Новости от PIKO
« Отговор #228 -: 24 Август 2020, 19:15:35 »
Октомври най-късно излиза:






pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12257
  • Рейтинг: 1308
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Новости от PIKO
« Отговор #229 -: 31 Август 2020, 23:57:56 »
Сякаш са се договорили...И Рене от ПИКО,
представя новият локомотив SKODA в НО :
https://youtu.be/xvRHC6rL4hk

...ама добре, че са момчетата от TECHNOIMAGE,
та тяхната е и с българска ливрея!!!
 &bgflag

Krasi Tankista

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 910
  • Рейтинг: 593
Re: Новости от PIKO
« Отговор #230 -: 01 Септември 2020, 06:57:03 »
В последно време PIKO кърти зъбите на конкуренцията. Чудесна Ламинатка. Изключително копийна изработка на шасито. Браво...!!!
 :good:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12257
  • Рейтинг: 1308
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Новости от PIKO
« Отговор #231 -: 01 Септември 2020, 07:25:25 »
Рене се оплаква от цветовете на ливреите - китайците
не са показали пробите, и сега през смях казва, че все пак
им е като родна дъщеря! Впрочем май за пръв път и
те са полирали челните стъкла и направили "интериор" в машинното. Жалко за цветовете, но който си я вземе (21О €)
през септември,
така или иначе ще я прави евентуално българска! ;)

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: Новости от PIKO
« Отговор #232 -: 01 Септември 2020, 11:19:06 »
От пикото ще трябват преработки по ходовата част и покрива за да стане наша.

Krasi Tankista

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 910
  • Рейтинг: 593
Re: Новости от PIKO
« Отговор #233 -: 01 Септември 2020, 19:54:58 »
Централният панел на покрива е отделен детайл, така че няма да е голяма философия. Талигата също ще се преработи лесно....
 ;D

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12257
  • Рейтинг: 1308
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Новости от PIKO
« Отговор #234 -: 02 Септември 2020, 22:52:47 »
Втората част за новите локомотиви (общо пет+един)
от ПИКО в НО:
https://youtu.be/_1J0q4cyhn4
...и един парен за финал...кой ли е той!? ;)

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12257
  • Рейтинг: 1308
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Новости от PIKO
« Отговор #235 -: 21 Септември 2020, 11:15:40 »
Официално за "ламинатката" от РIKO:
https://youtu.be/HF-eViMbmY8
 :hi:

Величко

  • Trade Count: (17)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 421
  • Рейтинг: 200
  • Само ЦСКА !
Re: Новости от PIKO
« Отговор #236 -: 04 Октомври 2020, 00:04:42 »

Krasi Tankista

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 910
  • Рейтинг: 593
Re: Новости от PIKO
« Отговор #237 -: 04 Октомври 2020, 07:02:03 »
Това е определено най - добрият модел на PIKO, който съм виждал. Ако се смени двигателя с Faulhaber, мисля че ще стане направо брилянтен! Браво, постарали са се много. Чудесни изолатори, пантографи, шаси, напасване на коша към рамата, интериор и много други вкуснотии....Превъзходно!
 :good: :good: :good:
Снимка на истинският локомотив за сравнение на цветовете - нали имаше някаква критика по този въпрос:



Ето и на прясно боядисан за по - точно сравнение:







 ;D
« Последна редакция: 04 Октомври 2020, 07:25:22 от Krasi Tankista »

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2385
  • Рейтинг: 970
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Re: Новости от PIKO
« Отговор #238 -: 04 Октомври 2020, 09:07:38 »
Даже си има фарове за мъгла.

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: Новости от PIKO
« Отговор #239 -: 06 Октомври 2020, 12:04:53 »
Такаа, Ламинатрона пристигна (взех аналогов, подготвен за дигитализация щото искам ESU декодер и звук, а не ПИКО).
 Първи впечатления - стандартна картонена кутия за Пико, но - много добре опакован модел. Разполага с пластмасова поставка на която е закрепен с два шиша. В кутията е "монтирана" по-малка кутия с описанието на модела и резервните му части. Прави впечатление, че отделните детайли са доста - включително вратите, тягите на ходовата част, талигите, лостовата спирачна система на талигите и т.н.т.
 Цялостната ми оценка за модела е - невероятен. Пико надминаха себе си. Но все пак да не забравяме ,че е Пико.
 Ходовата част - перфектно изпълнена, за разлика от Техимейдж обаче са монтирани гумени бандажи на две от колелата (за мен по-скоро минус от колкото плюс). Перфектно изпълнение на талигите и тягите - изключително реалистични. Бандажите са с точните спици и размери - сложени на релси, седят перфектно. Коша е страхотен, но не ми харесват няколко неща:
  Първо - въздуховодите над челните прозорци са много ситна решетка (на реалният локомотив) - пико са го направили равна пластмаса
  Второ - дръжките над кабината и чистачките са прекалено груби
  Трето - можеше фарчетата да ги матират по някакъв начин - прекалено много бие на очи погледнато отпред, че са разделени на три - на реалният локомотив не е така
 Четвърто - не ми харесва решението плуга да се завърта заедно с прикачните елементи - за щастие пико в комплекта предоставя и два плуга без отвори за прикачни - и за още по-голямо щастие плуговете се въртят само при завъртане на прикачните - талигите си се въртят отделно - тоест ако сложите отпред плуг без прикачни - той няма да се завърта в кривите
  Пето - жълтото на боята е много лимонено, трябваше да е по-скоро към оранжево.
 Шесто - и за мен най-дразнещо - кабела за влаково отопление който седи до плуга е отрязан в средата и липсва долната му част - това е направено заради завъртащият се плуг, могло е да помислят как да се направи модела без да се завърта плуга.
 До тук със забележките - всичко останало са хвалебствия - страхотно покривно обородудване, страшно финни пантографи изпълнени перфектно, както казах коша и ходовата част също са изпълнени перфектно. Общо взето за цена от 199 евро (на която си го набавих аз) - бих си взел още няколко. С нетърпение чакам други ливреи.


 За тези, които искат да я правят на 42-ра - мисля, че с малко мъка ще се получи - както отбелязах амортисьорите от буксовото окачване на серия 240 (каквато е Пиковската) са под наклон, а на серия 230 (БДЖ 42) са прави. Пико са ги изпълнили така както тряба за серия 240 и това трябва да се коригира при преправятено на серия 42.
 Реостатният комин за щастие е отделен детайл, които се демонтира - трябва да се помисли обаче, как да се изравни покрива за да не си личи къде е бил комина.
 Трябва да се премахнат дръжките над кабината - 42ра серия никога не е имала.
 За останалото - една боя и нещата се получават.
 
 Общо взето Пико надминаха себе си. Снимки не  съм качил - защото предоставените по-горе са достатъчно хубави. Ако нещо конкретно ви интересува - ще снимам.