Приятелю, това за магнетара...моля те не ми давай,
препечатки от "новинарски" сайтове!!!
...иначе как ще го възприемат останалите 95% от
схФащащите за какво става въпрос!!!
А и магнетар винаги е имало и преси, при това навсякъде...
но не и в центъра на нашата галактика ..до скоро.
Не напразно подчертах, да се намерят,
старите (вече) данни за Млечния път!!!
Ама не в "новинарски"-те сайтове, а в научната гилдия!
Това се отнасяше и да водорода - основния градивен елемент на нашата система!
А колкото за "същите принципно' двигатели, как пък така
преди SpeceX, никой не приземи...ама не "приводни", не "прилуни",
или "приМарси" а ИМЕННО...
приземи (на тукашното физическо условие) каквото и да е, върнало се от "там"???
Знаете ли....когато видях кадрите от първите опити за приземяване,
тук ...на нашата планета, когато ме питаха приятели,
"-...какво толкова те въодушевява?", аз просто отговарях:
- Като във фантастичен филм (Холивуд има дял разбира се).
Вие гледали ли сте такова нещо до сега извън Холивуд!?
Все едно гледаш "Прометей" на живо...
Другото ти условие Светлю, все пак е изпълнено:
Аз не мога да разбера неистовия ентусиазъм който ви е обхванал все едно са изтреляли ракета с антигравитационен двигател не
с такъв с който се изстрелват ракети още от време оно.
Това че има първи успешен старт тая по мощтна ракета не значи че винаги ще е така
историята помни много катастрофи да не кажа че катастрофите са в пъти повече от успешните стартове.
Трабва нова технология нов тип двигатели сегашната технология има силно ограничен лимит
Еееееея....не е антигравитационен, двигател!!!
А "обикновен"..."наш" си, управляван от мощни компютри.
Ама именно това го прави "фантастичен" като от филм - чупи
всякакви клишета, че с такъв не можело (1 клише),
и ... качват (27 броя "мерлин"), до 63 т. в близка орбита!!!
Или 45 т. до луната...или 16 т. до Марс!!!
А принципно, според теб е "стар" !?
И "ограниченият" им лимит, позволява неколкократна употреба!!!
Колко пъти един носител, върнал се от там се ползва е въпрос,
интересен!? Според "новинарските" сайтове - поне два пъти!
А вероятно това е и повече (поне докато некатастрофират)...
но си е въпрос на фирмена тайна. Но като се знаят, ограничените
финансови ресурси ( изцяло набирани от печалбата+борсовите
резултати), колко носителя мислиш, че са произведени като нови?
Жокер - има снимки от монтажните цехове на SрaceX, както за
двигателите тип "мерлин", така и да носителите...както и снимки,
от прибирането на носителите по пристанища и шосета. Лесно се
броят!!!
Тона е едно от условията, за успеха на Илън...той не повярва, че
"това е невъзможно" и го изиска и направи със свойте инженери.
Той не е "прост експлоататор" на инженерната мисъл, защото е
един от водещите ракетни специалисти на планетата.
За това именно той го направи, а другите го "хейтиха",
че това е невъзможно!!! Бизнесмени, финансисти, футуристи и тн.
А за катастрофите...в случая с "Falcon Heavi", се приземиха все
пак 2 от 3 носителя....тоест и така изпълниха "твоето условие"!
Но не е вярно, че катастрофите им са в пъти повече от успешните
приземянавия. Изстрелват на всеки две седмици обикновенно!!
Катастрофират, доста по-рядко ....в началото на конструирането им например (дори тогава)!!!
Броят се на пръсти ( катастрофите с носители) и в пъти повече
успешните стартове!!