Може би едно от възможните решения на проблемите при
нискосерийното производство...или 1 модел = 50 ливреи,
е дадено от американският производител (на техни си модели)
"RAPIDO LRC TRAINS":
https://youtu.be/Ka7LC1jia64Хората или са си направили собствена фабрика в Китай,
или са на достатъчно високо ниво в контрола над произведените
модели, за да правят това което им трябва, а не да получават от
китайците, това което са им направили.
Има цяла поредица от клипчета за тази фабрика, но доколкото
разбирам от един техен клип (и моя английски), май пък имат
проблем с дистрибуцията на моделите си на своя територия.(,USA)
Не съм много в час с американския клон на моделизма ни
и не знам нищо за тази фирма - нова ли е, стара ли е с нова фабрика в Китай и т.н. Попаднах на техните клипове търсейки друго, и се загледах. Тук има двама/трима от колегите, които
са по в час и колекционират именно американски модели.
Може би те ще осветлят повече по въпроса!?
Обаче ако фабриката си е тяхна, тези ще псуват яко Тръмп заради
политиката му. Нито ще могат да плащат заплати на американски
работници, нито ще могат да оставят фабриката в Китай...
...и има и трети вариант - някой да обясни на китайските им .аботници, че ориза е само гарнитурата и те да избягат по другиту моделни фабрики. А такива случай бол - от моделите до автомобилостроенето и т.н. в съвременен Китай.
ПП. А австралийците косвено обвиняват американците и нас - европейците, че ни били по-прости и/или по-големи серийте
и китайците ни давали предимство в производството за сметка на австралийците!!!
Интересно те какви серии като тираж пускат!?