Автор Тема: Видеоклипове на истински влакове  (Прочетена 420696 пъти)

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12278
  • Рейтинг: 1315
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Видеоклипове на истински влакове
« Отговор #1620 -: 18 Декември 2022, 15:18:34 »

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4783
  • Рейтинг: 633
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Re: Видеоклипове на истински влакове
« Отговор #1621 -: 08 Януари 2023, 10:52:57 »
Поредното страхотно видео от Иво Радоев - насладете се!  :hi: :hi: :hi:
https://www.youtube.com/watch?v=uZMahA6FQ7c

IvanC

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 283
  • Рейтинг: 205
Дизелов локомотив серия 51 / 741
« Отговор #1622 -: 18 Май 2024, 03:00:51 »
Какво е това адско изчадие серия 51 / 741 на 0:40, 2:30 и 4:10:

https://www.youtube.com/watch?v=Fq8wTM-wYqE

Ясно е, че е производство на ЧКД, но как е успяло да пристигне в България (закупено ли е или е наето от чехите) и кои са BG-TTL? Има ли и други локомотиви от тази "серия"?

Другият ми въпрос е за варненския влак на 6:15 и по-точно какви са вагоните? Сериите са 29 74 и 19 40, дължината на вагоните е 24,5 м, както се полага за Y-ци, покривите обаче не са като на Y-ците, а прозорците са със закръглени ъгли, т.е. не са дряновски.


Иван

VladoC

  • Trade Count: (0)
  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 67
  • Рейтинг: 43

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1013
  • Рейтинг: 258
    • bgrail.info
Re: Видеоклипове на истински влакове
« Отговор #1624 -: 18 Май 2024, 11:44:17 »
TTL е логистична фирма, която извършва и ЖП превози под лиценза на КаргоТрансВагон и работи на площадка до гара Илиянци. Алстом ползва едно хале там под наем за поддържане на ЕМВ, а на външната площадка се беше оформил контейнерен терминал, който имаше директна ЖП връзка със солунското пристанище. До скоро обслужваха и клона на Топливо.
Този тип локомотиви са много сполучливи и много масови в Чехия и понеже вече са сертифицирани у нас, очаквам и други превозвачи да си купят такива. Освен него, TTL имат и два ганца серия 51 (51 175 и 51 150, който преди беше на хартиения завод в Белово), както и три локомотива Am-841, купени от SBB. До преди няколко месеца ходех от време на време да попълвам дупки и съм карал и трите вида локомотиви.
Фирмата обаче нещо изпадна в затруднено положение, откакто приключи работата с контейнерите и в момента доколкото знам е със замираща но никаква ЖП дейност. Не съм наясно и дали успяха да докарат сертифицирането на швейцарските (те всъщност са испански) локомотиви докрай.