Електроника и Електротехника | Electronics and Electrical Engineering > Цифрово / дигитално управление | Digital Command Control
TT-ЦИФРОВ СЪЕДИНИТЕЛ...или едни истински (вече) автосцепки!!!
(1/1)
pach:
Тези дни попаднах на (нови) автоматични сцепки за нашите модели.
TT-ЦИФРОВ СЪЕДИНИТЕЛ
Цифровият съединител е тестван съединител,
и може да бъде управляван от подходящ цифров декодер.
Той се инсталира много лесно заедно с управлението на
към подвиген състав със стандартна система (NEM 358) и
предлага възможност за локомотиви и вагони оборудвани
със съединител в изпълнение от фирмите Tillig и Кюн Модел
(NEM 359). При това става напълно свободно да се закачват или
откачват от другите стандартни съединители. Единственото
ограничение е, че цифровите съединители не може да бъдат
ползвани един с друг.
TT цифров съединител 1501
Снимка 1502-2
TT цифров съединител 1502
Като новост за 2016 г., ние разработихме и още един съединител,
който се основава на популярния цифров куплунг TT. Той е предназначен да се използва в многобройни модели от по- старото поколение на компаниите Tillig и BTTB.
След задълбочени тестове, решихме да произведем цифровите съединения в пластмасовия процес на леене под налягане в интерес на нашите клиенти. В резултат на това, за разлика от триизмерния печат, гарантираме постоянно качество.
Производство са на фирмата "SD-MODEL", мисля че е
от немски произход. Произвеждат и други дребни нещица.
Имат в мащаби включително в ТТ и N !!! :yahoo:
Видеоклип как действат:
https://youtu.be/FqC3IrAnNoU
Линка към онлайн магазинът им е тук:
http://www.shop.sd-modell.de
Цената им е напълно приемлива, като се вземе пред вид ,
че се оборудват само локомотивите ( а при парните стендер обиквовенно е само една) от 22.00$ !!!
Съединители за "N":
Цена 22.50$
Фирмата има и други интересни нещица...
:hi:
jopeto:
Екстар, това прави маневрите възможни и сатционарните разкачащите устройства безсмислени. Продуктчето е супер!
pach:
Станционарните машинки не бих ги изключил, защото чрез
тях ще можем да си разделяме композициите. Не всички вагони
имат токоснемане и декодери, пък и много скъпи биха станали.
Двете устройства - станционарните откачвачки и електрическата
купла взаимно се допълват и така гарантират вече достатъчно богата маневрена дейност за тези които я предпочитат!
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия