Автор Тема: БДЖ Серия 19 - мотрисата на привилегированите  (Прочетена 28252 пъти)

Nenchev

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 664
  • Рейтинг: 406
  • Баш Майстора
    • 3D Принтирани модели и макети
Малко заигравка с 3 мм месинг за рама и моторна талига от неръждаема стомана:


toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4773
  • Рейтинг: 624
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Цитат на: Nenchev link=topic=5123.msg119353#msg119353 date=1595169908
Малко заигравка с 3 мм месинг за рама и моторна талига от неръждаема стомана:

(Image removed from quote.)

Браво!
Продължаваш да твориш..... :hi: :hi: :hi:
Очаквам новини и за  ДГКу - "Лимончо"
 :good: :good: :good:

Nenchev

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 664
  • Рейтинг: 406
  • Баш Майстора
    • 3D Принтирани модели и макети
Ето ги и тестовете.  Нивото на шум е значително по-ниско.  Луфтовете се оказват голяма работа...

https://youtu.be/qlddFoIKXvo

Nenchev

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 664
  • Рейтинг: 406
  • Баш Майстора
    • 3D Принтирани модели и макети
Цитат на: toniemi link=topic=5123.msg119354#msg119354 date=1595188499
Браво!
Продължаваш да твориш..... :hi: :hi: :hi:
Очаквам новини и за  ДГКу - "Лимончо"
 :good: :good: :good:

Понеже се амбицирахме да постигнем ниски нива на шум и правихме много опити и експерименти.  Изключихме варианта на директно зацепване на двигателя към колооста - създава други неудобства, особено в аналогов режим.  Накрая стигнахме до решението - трансмисията е от неръждавейка.  Увеличихме и броя на зъбите на моторното колело - от 8 на 10, което увеличи и скоростта.  Стоманената трансмисия, от друга страна дава и допълнително тегло.  Остава да пристигнат новите зъбчатки и ще тестваме...

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4773
  • Рейтинг: 624
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Цитат на: Nenchev link=topic=5123.msg119379#msg119379 date=1595788339
Понеже се амбицирахме да постигнем ниски нива на шум и правихме много опити и експерименти.  Изключихме варианта на директно зацепване на двигателя към колооста - създава други неудобства, особено в аналогов режим.  Накрая стигнахме до решението - трансмисията е от неръждавейка.  Увеличихме и броя на зъбите на моторното колело - от 8 на 10, което увеличи и скоростта.  Стоманената трансмисия, от друга страна дава и допълнително тегло.  Остава да пристигнат новите зъбчатки и ще тестваме...

Супер!
Качественните неща го изискват!
Задвижването с моторче дириктно към колоос,пасва само на двуосни платформи.
Опитите с луфтовете и нерезониращи материали ще доведе до желаната безшумност.
 :hi: :hi: :hi:
С нетърпение чакам резултати!