Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models
Коя е тази машина?
pach:
Изключително добре!!!
Сега май остана да махнеш излишното "платно".
Например това между спирачните колодки и пружинете за буксовите възли. И въобще нужно си е "разчистване"
около колодките и пружините. Станат ли истински ажурни,
няма да имат равни на себе си!
Тогава вече ще са страхотни, а и колелата ще
се виждат по-добре, дори да са спицови!!!
:clapping:
Nenchev:
По принцип, платното го пльоснах допълнително. Шината на накладките е 0.15 мм, което съвсем не е в мащаб - почти двойно я уголемих, но пак е малка. Та без платното няма накладки. Другия вариант е да уголемяване още шината, пък да видим какво ще стане.
П.п. сложил съм и спирачни цилиндри и един вал от едната страна, но ще кача снимки след преработката на накладките.
pach:
Колодките са в т.н. спомагателен мащаб.
Обикновенно са с дебелина колкото бандажа
на колелото (тоест без реборда). Най-добре
виж вагон в съответния мащаб и ще разбереш
как ги правят. Техните (на вагоните) "бленди" държат и
втулките за шийките на колоосните оси, но при теб, не е
сигурно този възел как си го решил (лагеруването).
Ще стане по-трудно и релефно от към колоосите, а не
само от към външната страна. Като вагонните "бленди"
стават само за незадвижени колооси и/или талиги от мотриси.
Ако колодките не "обхващат" диаметъра на бандажа,
ще стоят като "нарисувани" въпреки релефа им от 0,15мм .
За задвижени колооси и/или талиги, обикновенно лагеруването
е отвътре на оста (зад колелото) и те (колоосите) нямат външни
шийки като за вагоните. Ти обаче май не ползваш локомотивни колооси, а вагонни. Може би трябва да разгледаш и фабричен
модел на локомотив по избор - парен, дизел или електро.
При локомотивните модели понякога колодките са част от
друг детайл - бленда към дъното на талигатата и също
обхващат бандажите на колоосите.
В крайна сметка ти си преценяваш, кое е по-хубаво
и можеш ли да го реализираш!(?)
bdz43r:
Рамата на талигата на серия 32 не е скосена в краищата.
Предполагам, че спирачните цилиндри и другите стърчащи дрънкулки ще се налепват отделно?
За визуален пример модел може да се ползват и талигите на съветските серии ЭР2 и ЭР9, които са същите.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fb/ER2_motor_telega.jpg/1280px-ER2_motor_telega.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=lodpzAHgW1M&t=384s
svetljjjo:
Тея бленди си изглеждат доста прилично да не кажа че направо са си супер
на мен на два лока ми липсват и това би ми свършило перфектна работа.
Имаш ли намерение да споделиш файла да се пробвам на мойто скапано принтерче :)
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия