Колодките са в т.н. спомагателен мащаб.
Обикновенно са с дебелина колкото бандажа
на колелото (тоест без реборда). Най-добре
виж вагон в съответния мащаб и ще разбереш
как ги правят. Техните (на вагоните) "бленди" държат и
втулките за шийките на колоосните оси, но при теб, не е
сигурно този възел как си го решил (лагеруването).
Ще стане по-трудно и релефно от към колоосите, а не
само от към външната страна. Като вагонните "бленди"
стават само за незадвижени колооси и/или талиги от мотриси.
Ако колодките не "обхващат" диаметъра на бандажа,
ще стоят като "нарисувани" въпреки релефа им от 0,15мм .
За задвижени колооси и/или талиги, обикновенно лагеруването
е отвътре на оста (зад колелото) и те (колоосите) нямат външни
шийки като за вагоните. Ти обаче май не ползваш локомотивни колооси, а вагонни. Може би трябва да разгледаш и фабричен
модел на локомотив по избор - парен, дизел или електро.
При локомотивните модели понякога колодките са част от
друг детайл - бленда към дъното на талигатата и също
обхващат бандажите на колоосите.
В крайна сметка ти си преценяваш, кое е по-хубаво
и можеш ли да го реализираш!(?)