Не е обидно, но той не се усеща как да го каже по-точно.
1/45 както казвам " е друга бира".
Не е искал да обижда ( не съм му адвокат),
но и той стигна да един общоизвестен факт!!!!
Който се е докоснал повече от един път до този
истински мащаб...което значи да си е и "поиграл"
с него било то под формата на каране, маневра
(тук се "лашкат" истински вагоните), тунинговане
или направо сглобяване ( и недовиждащите дъртаци го могат)
после дълго време сънува а на яве се стреми към
"кралския" мащаб 1/45 (1/43,5).
И не е само заради ясно осезаемите физически закони,
при усещанията за движението на моделите, но и заради детайлността ( има вагони на които бравите по вратите са работещи) ами и заради възможността за детайлност " до последния нит" и сравнително леките ( само поради едрината)
техники та изработка и/или обработка на всичко!!!
Има си и свойте тънкости ...например знам човек,
който си купи специално произведена машинка за точкова заварка на месинг ( и въобще ламарина) да ~459 евро,
само за да може да си сглобява сам вагони в 1/45!
Друг е въпрока, че някой се направи тази машинка за 39 лв
с трафика от микровълнова взет от вторични суровини!!!
Та така ...както казах " това е друга бира" ( станаха две на масата)
но тъй като след като имаш възможност да си "поиграеш" в този
мащаб накрая осъзнаваш ( рязко браДчед) колко и какво не ти
достига в този живот/свят и т.н...за едни е пари ...за други място,
за трети ... жената... децата...а...тааа...и т.н. и т.н.
и какво ти(ни) остава?!
Н0, ТТ, N...a за някой "Z" или ...нищо!!!
Икар, едва ли е искал да обиди колекционерите,
щото в 1/45 не се държи в кашон, не се слага на витрина,
ами се кара, кара и ...пак карааа с голям кефффффф!!!
Та така...
