Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models

БДЖ Серия 14

<< < (4/9) > >>

mitko0888:
Понеже не си написал кой знае колко за този модел, малко ми е трудно да предложа друг вариант. Но, все пак, като чета как си направил 32-ката, мога да ти предложа:

3.1. Колоосите да не са с остър връх, от вагони на Пико, а всичко извън колелата да се изпили и да не стърчи допълнително. Колоосите да се държат за талигата от вътре на колелата, така както се държат на много от фабричните локомотиви и мотриси. На талигата най-широкото да са дисковете на колелата.
Начертай си хубаво как се вписват двете талиги в 360мм, пък тогава ще мислим друго.

martochkata:
Браво Иво!!!
Модела е станал много добре и ще обере увацийте.

Последно предупреждение за подобни изпразнени от съдържание мнения!

Dispatcher

Nenchev:
Марто, по темата, иначе Диспечера пак ще пише в червено!!!  А моделът е още една груба коруба...има време докато стане играчка, а дали ще стане модел не се знае...

pavlinbg:

--- Цитат на: Nenchev link=topic=5141.msg113279#msg113279 date=1540825664 ---Този модел се оказва костелив орех.  Тъй като колооси са скрити под декоративни капаци очаквам да има проблем със завиването, особено при малките радиуси - R1 на Пико - 350 мн, ако не се лъжа.  Та, вариантите, които съм измислил са 2:

1.  Да закача калниците на талиги да се изнасят в завоите

2. Да забравим за 350 мм завои...

Първият не ме кефи, защото ще развали модела, а втория не ме кефи, защото ще трябва за трети път да си преправям трасето...

Някой да се сеща за вариант 3?

--- Край на цитат ---

Сложен въпрос, но аз бих избрал втория вариант - външните криви в H0 трябва да са с R > 350 мм. Определено на трасе с такава геометрия трудно се изпитват модели в H0, особено мотриси. Криви с R=350 мм. можеш да поставиш в клонов участък, ако имаш такъв. Апропо, от клипчето, което беше публикувал с 32-ра серия е видно, че радиусите на трасето ти са твърде малки. Замени ги с по-големи, по възможност с R>500  мм., и няма да съжаляваш.

Сaprycorn:
Аз бих ти предложил изместване на централния болт на талигата. Притеснява те вътрешната колоос, която няма калник, тогава измести централния болт по-близо до вътрешната колоос.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия