Да споделя и електрифицирането на участъка. В списъка с оставащи за създаване неща, има отбелязан набързо един стълб. Към това мога да добавя само - бетонен и изрязан според капака. Другото беше така:
- на 5 mm ABS прът (hobbyking), придадох конична форма и направих вътрешен отвор. После това се запълни с малко арматура и смола (Bison), като предварително отрязах горния край където трябваше;
- добавих крепежа (RBmodel) на металните части и рязах разни месингови пръти (Trumpeter);
- подготвих възела около изолатора (последния остана от същия локомотив и това ми улесни живота);
- запоих двата пръта един към друг, изчистих и залепих изолатора и дреболиите му, оформих шарнирната връзка на цялата конструкция към стълба;
- налепих заготовките на онзи огънат тел (Aber) и после грундирах пластмасата;
- от 0,5 стоманен тел (Aber), огънах последния елемент – фиксатора държащ контактния проводник. Не е съвсем като истинското, но по-важна в случая е якостта, затова го запоих в отвори, направени в хоризонталния прът. Пак си помогнах с гипс при запояването;
- добавих разните крепежи (скоби?) по сглобките и ги детайлизирах леко. Ползвах бирен алуминий за целта (да, има такъв химичен елемент);
- запоих към края на фиксатора 0,2 месингов тел, имитиращ контактния проводник. Почерних го с патиниращата химия, както и останалите метални части.

195
Всичкото това, своевременно се напасва по капака под който ще седи. Скъсявах и скосявах металните части, в самия капак правих отвори или го окопавах където е нужно. За проба на височината ползвах една налична/безлична 46-а, и резултата е задоволителен.

196
Дойде време и за боя.
- ползвах две сиви и една черна (алкидни Humbrol-ки) за бетона – светлата сива е основен цвят, а по-тъмната и черната нанесох на по-едри пръски и по-отдалече. Имитирах разнородните включвания в бетона или поне така се надявам;
- на вече черните металните части нанесох с четка феролит. Не се престарах с покритието, защото гоня „престоял‟ ефект. Едно бързо подчертаване на линиите с черно и приключих тук;
- изолатора лесен – някаква кафява и готово.

197
Ако някой се е напрягал „защо този стълб е разчленен‟, сега ще може да се отпусне – така си е замислен. Идеята е контактната мрежа да се скрие дълбоко в капака и така да се опази от пипливи ръчички. Оттук следва и най-сърцераздирателната дейност – монтажа в кутията. Горната част се лепи в проходен отвор, а проводника излиза и се връща в кутията (но му режа краищата там). То какво ли обяснявам, на снимките личи. Дори и добавеното заземително въже се забелязва.

198
Хм, малко съм разместил фотографиите. Честно казано не ми се преправят, а и не вярвам да е съществено затруднение за възприемане на действието. Затова, чао до следващия път!
P.S.-a от миналия път важи и сега, повече детайли - на финала.