Я виж ти – паснали ушите точно където им е мястото! Обаче на средната покривна секция трябва да са в средата, а не по краищата. Така поне се вижда на снимката която ти пратих преди известно време.
Тези буфери не са за тази машина и извинявай, но считам материала за най-безотговорно похабен, защото са силно ограничен брой. Това в моделно отношение, а не съм видял такива да са слагани изобщо по истинските шестици, но пък аз не знам всичко.
Имам и един въпрос: как се бори със старата боя преди новото боядисване?
Понеже фабрично синьото е нанасяно върху бялото, там се образува един "скок" който никаква боя не може да скрие. Лечението е или шурка, или сваляне до нула на фабричната боя с някаква химия. Хрумва ми, че е възможно и напластяване в ниската част на още боя до изравняване на нивата, но аз не бих го направил така.
И малко за фотографията - за мен си съм установил три прости правила когато искам да илюстрирам нещо:
1. Обекта да е центриран и да запълва колкото се може по-голяма част от "кадъра". Лесно постижимо от съвременната техника. При висока резолюция, за постигане на тази цел неоценима помощ оказва и Photoshop.
2. Използване на едноцветен, контрастен на обекта фон с плавни преходи, ако има нужда от такива. Три различни по цвят картона формат А2 от книжарницата (син, зелен и черен), напълно ме устройват засега. Всъщност те се виждат по моите снимки.
3. Светлината – вероятно най-важното. Препоръчително е ползването на дневна светлина, ако я няма нужната за добра снимка осветителна техника.
Понеже не съм фотограф и не ми се навлиза много в материята, след няколко опита приех за удовлетворителни резултатите при спазване на горните изисквания. Сигурен съм че дори само ползването на споменатия фон ще подобри видимостта – повярвай ми, на снимка на която има светещ монитор, а ти показваш нещо друго, това другото не печели от наличието на монитора.
Пиша ти горното, понеже си споменал следваща машина с повече екстри. Вярвам ще приемеш моето "било-не било така" по правилния начин.