Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Новости от Albert model

(1/11) > >>

pavlinbg:
Един приятел ми даде линк към ето това бижу - модел на дизелов локомотив 060-DA на DB Cargo Romania в H0 (06-та серия на БДЖ):
https://www.naumann-online.de/shop/artikeldet.php?sid=d08e9b0cec8fe81f4dca6f7e277ad770&proid=6878   
Изглежда наистина страхотно и според мен е най-добрата коруба на този локомотив изработвана до сега. Детайлът е на много високо ниво. Някой да знае нещо повече за този проект?

pach:
Ама е хубаво да си го поръчаш,
че ей го вече февруари!

--- Цитат ---   Albert-Modell 060001 (al060001)
Румънски DB Карго тип 060-DA дизелов локомотив, червен, DC, епоха шест

румънски DB Cargo Румъния тип 060-DA дизелово-електрически локомотив, червена ливрея, Epoch шест.
Повече от 2400 от тях са произведени във фабриката на Electroputere, Крайова, Румъния.
Локомоторите от 2150 HP клас 2100 са в експлоатация в Румъния, Германия, Полша, Испания и Китай.
Локомотивът се захранва от всички 6 оси с 5-полюсен двигател за постоянен ток с маховик.
Този модел ще бъде произведен с двупосочни светодиодни фарове, механизъм за тесни връзки и цифров интерфейс.
Лимитирана серия, на разположение след февруари 2019 г. Предварителните поръчки са добре дошли ..

Maщаб: H0
оператор: DB Cargo Румъния
модел: 060-DA
експлоатационен номер 1: 92 53 060 1680-7
епоха: Vi
цвят: rot
дъжина: 194 mm
 
 Цена: 174.95 € вкл. ДДС плюс цена за доставка 
--- Край на цитат ---

Сп.MIBA за 2016 има нещо за него.
Май въпреки, че продава в Кьолн, може би е унгарец :
http://www.albertmodell.com/




--- Цитат ---
Нашата компания е основана през 2012 година. С основаването си, нашата цел беше да задоволим нуждите на местните и международните моделисти чрез производство и разпространение на мащабни унгарски модели железопътни вагони, които все още не са издадени като модел и модел H0 (1:87).
Нашата не-тайна цел е да се конкурираме с най-добрите производители по отношение на качеството, на цена, която позволява на нашите продукти да достигнат възможно най-много колектори. Нашите модели са произведени в съответствие с високите изисквания за качество на пластмасовото леене под налягане. Основните компоненти, резервни части и аксесоари са оцветени съгласно RAL стандарта. Етикетирането на моделите е направено с помощта на технология за тампонен печат. Етикетите са остри, дори най-малките етикети могат да се четат ясно с лупа.
Появяващите се модели се произвеждат серийно, броят на серията обикновено е 100 броя. Серията няма да се повтори, след продажбата, те ще стигнат до статут "изтекъл", ние подчертаваме изключителността на нашите продукти.
След предварителна координация и сключване на договор ние също се ангажираме с обработката на договора. В този случай можем да поемем всички фази на работа, от планирането на машините за леене под налягане до тактилното производство, боядисването, етикетирането и графичните работи до окончателното сглобяване или опаковане, ако е необходимо, доставката.
Благодарим Ви, че посетихте нашия уебсайт!
Надяваме се да станете доволен собственик на нашите продукти чрез лични или електронни покупки.
Екипът на ALBERT-MODELL GmbH 
--- Край на цитат ---

Както се вижса, хората там имат същите проблеми с пазара
както ние тук. Ние сме макс  50 ЖПмоделист.
Те навярно по подобни причини пускат лимитирани серии от по 100 бр.
 :hi:

pach:
Обаче пичовете имат още нещо интересно, което се търкаля
по релсите и на БДЖ:

Само надписите трябва да сменят.
...понякога съжалявам, че някои модели се правят само в Н0,
но пък вие тук може да се организирате за една българска серия!

jopeto:

--- Цитат на: pach link=topic=2916.msg114153#msg114153 date=1547712861 ---което се търкаляпо релсите и на БДЖ:

--- Край на цитат ---
Лека поправка! Релсите не са на БДЖ, а на НКЖИ! В този ред на мисли и с надписите на тези вагони трябва да се внимава.  Вагоните  се използват за насипване на чакъла и имат специфична автоматика за дозирано разтоварване в зависимост от местото на работа. От тях има няколко вида и модификации. Има с автосцепки или винтов спряг, също различни рами и такива с модернизирана пневматика. Принципно вагоните са произведени в СССР, но споредмен са съобразени с габарита и габарита на натоварване на нашата железница. Руските, според мен имат други размери. Попадал съм в нета на снимки на техни модели, а при тях имат доста разновидности. Също така трябва да се знае че, тези вагони ги използва НКЖИ,  следователно реквизита на надписите е на НКЖИ!
У нас съм виждал освен жълти, кафяви и зелени.

pach:
За мен НКЖИ го измислиха за да прецакат Б.Д.Ж.-то!!!! А като видяха че бавно става, го и разцепиха на товарни и пътнически превози!!! :angry:
Имам доста подробни снимки на жълтите в домашния компютър.
Не си спомням какви надписи имаха. Иначе унгарците правят
и кафяви, изелени. Според мен са си на габарит за H0,
а това е достатъчно.
Ето колегите от руския форум какво са писали за тях.
(впрочем в този форум имаха разработка на същите вагони от фотоец и струваха над 200 евро!!!)
http://scaletrainsclub.com/board/viewtopic.php?f=18&t=14009

А унгарците напипват много точно пулса на моделистите.
Имат и два комплекта с платформи за военни композиции,
с два танка Т-72, или съответно един танк Т-72 и един фургон Камаз. Също много добре изглеждат, и цената им е приемлива
за такива " екзотични" модели.


През годините са пускали цистерни ,еаос-и, пътнически четириосните
както и товарни двуосни каквито и ние сме имали.
Чудя се как до сега никой тук не е споменал за тази фирма!(?)
Браво на Павкатабг!!!
 :hi:

Ето една снимка на Весо от локфорума, на хопери собственост на "СЕМ-ремонт" ВАРНА":

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия