Късо ли...от няколко неща. Дерайлиране, метална колоос
не на място, предмет на релсите...и още куп неща, за които
човек се сеща като ги види и стане късото. При дерайлиране
е най-опасно, щото при 1.5 ампера (при 12в) най-много да хвърли
силна искра, преди да се задейства защитата. Но при >4 ампера
може да се завари и/или изгори нещо - тънък проводник, реле
контакт, колоос и подобни, преди да е сработила защитата.
Сивото голямо и старо е FZ-1. Стига да не се е получило
каша, но от поста горе това си мисля От новите сетове z21 е за
DCC (цифрово) и не е за "аналогово ДЦ".
Два FZ-1, захранващи две различни секции от трасето
ще ти "въртят" спокойно всяко по три локомотива.
Но за избягване на късо, трябва да са синхронизирани така,
че при преминаването от един сектор (единия FZ-1),
към другия сектор (втория FZ-1) да са с еднаква полярност
и евентуално еднакво напрежение ( за приблизително еднаква скорост).
За повече въпроси, първо от тукашната тема, си изтегли
поне книгата на Юри Ботев за *Железопътен моделизъм*
и там ще намериш по твоя въпрос точно как да го направиш.
Както и много начални отговори за едно добро начало.

Тук също можеш да намериш малко по въпроса ти:
http://railwaymodel.blog.bg/hobi/2013/04/01/.1069801