Автор Тема: Моделите на Стефан Деянов: теснолинеен парен локомотив серия 12 - Швеция  (Прочетена 4110 пъти)

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5530
  • Рейтинг: 622
  • Красотата е в детайла!
Още един уникат сътворен от златните ръце на Стефан Деянов: теснолинеен парен локомотив система "Mallet", серия 12 - Швеция:

Оригиналът:



Моделът:







И нещо интересно по темата: http://www.jtj.org
« Последна редакция: 06 Март 2019, 13:34:04 от Vlado »

pavlinbg

  • Trade Count: (8)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 735
  • Рейтинг: 265
Локомотивът е страхотен!  Чест и почитания за инж. Деянов!  :hi:
Но и коловозното развитие на макета (а и самият макет) ми грабнаха окото. Ще може ли още снимки на макета с локомотива на него?

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5530
  • Рейтинг: 622
  • Красотата е в детайла!
За съжаление само това ми бе дадено и с повече надали ще мога да се сдобия.

Krasi Tankista

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 910
  • Рейтинг: 593
Прекрасен резултат, постигнат от ГОЛЯМ МАЙСТОР.  :good: :good: :good: :hi: :hi: :hi:

IKAR

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 947
  • Рейтинг: 265
  • HO DB,SBB III,IV, HOm Rhatische Bahn V София
Деянов само парни локомотиви ли прави? Мисля си за четворка....

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5530
  • Рейтинг: 622
  • Красотата е в детайла!
Говорил съм с него по този въпрос, но беше категоричен - само парни!

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263
Така е. С вагони и дизели не може да се докара същия марж.
Но и тази дупка ще се намери кой да я запълни.

IKAR

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 947
  • Рейтинг: 265
  • HO DB,SBB III,IV, HOm Rhatische Bahn V София
Затова ли и МикроМетакит предлагат почти изцяло само парни локомотиви и то основно в първите епохи....Не на всеки му допадат парните...В допълнение, в действителност трудно ще видиш реален парен локомотив във вида като на снимките от "оня" сайт или с други думи като панаирен експонат. Реално все са опушени, изцапани и няма как да е друго, по обективни експлоатационни причини, освен ако не е някой специално глезен музеен екземпляр. При дизеловите и електрическите по-може при добра поддръжка и редовно посещение на мивката.
« Последна редакция: 08 Март 2019, 00:36:25 от IKAR »

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263
Добре де, а с какво се карат тия локомотиви?
Нали влак трябва да се направи.
Ето и при нас дори, всички се хвърлят да правят четворка, ама като никой не прави дряновски вагони, какво правим?

IKAR

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 947
  • Рейтинг: 265
  • HO DB,SBB III,IV, HOm Rhatische Bahn V София
ГДР-ски вагони нали има....И без това тогава всички предпочитахме да пътуваме с тях, бяха класи над дряновските..С предлаганите в момента вагони такъв хубав "Истанбул-Мюнхен" или "Меридиан" може да стане....Или пък с двуетажните - влаковете за Калотина/Станянци...
« Последна редакция: 08 Март 2019, 00:42:36 от IKAR »

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263
Да влак от кушети се получава.  :sarcastic:

IKAR

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 947
  • Рейтинг: 265
  • HO DB,SBB III,IV, HOm Rhatische Bahn V София
Я пак помисли - ACME имат бившоюгославските вагони - седящи, кушети, спални, Роко-западногерманските и австрийските, също, както и всякакви варианти YB70 - ГДР, Чехия, Унгария, отново всичките разновидности, българските кушети и ресторанти ги знаем....А, забравих, че и Ривароси пусна скоро по-стария тип вагони от ГДР. Точно липсата на четворка ни пречи да си окомплектоваме международните влакове така, както бяха едно време...
« Последна редакция: 08 Март 2019, 00:52:31 от IKAR »

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263
Цапаме темата за прекрасния локомотив на Деянов, но какъв второкласен вагон ще сложиш? Няма такъв и никой не ще да го направи? За по-ранни епохи от 4-та изобщо пък не ми се говори.

IKAR

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 947
  • Рейтинг: 265
  • HO DB,SBB III,IV, HOm Rhatische Bahn V София
На влака за Мюнхен второкласните бяха на DB, синьо-бели с по 12 купета, имаше и комбиниран втора класа/фургон, а на Меридиан-а - унгарски и ГДР-ски, Бауцен. Всичките ги има на модел. В по-ранните епохи не знам, тогава не сме били и в проект даже....А, сега се сетих, че пътувах във влак от кушети между София и Сливница, през 95-та година, обикновен пътнически, с четворка, бяха заключили седалките и креватите, ползваха се като обикновени второкласни - явно не са имали вагони, и са прибегнали до тези - всичките шест бяха такива.
« Последна редакция: 08 Март 2019, 01:41:06 от IKAR »

Krasi Tankista

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 910
  • Рейтинг: 593
Колеги, не сте ли наясно, че вече има поне 5 модела на четворки от различни производители в Н0 и N ? Що се отнася до вагоните, Не личи особен интерес у публиката към тази тематика. Липсва достатъчно систематизирана информация, а и желание за споделянето и. За вагоните от първа епоха е  ясно че се проектират много скъпо за нашия пазар, който е твърде свит. Колко хора ще си ги купят? Спирам да мърлям темата, ще отворя нова, специално за вагони. Пък да видим.............. :ok: