Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models

Моделите на Стефан Деянов: теснолинеен парен локомотив серия 12 - Швеция

<< < (2/3) > >>

Vlado:
Говорил съм с него по този въпрос, но беше категоричен - само парни!

zazo:
Така е. С вагони и дизели не може да се докара същия марж.
Но и тази дупка ще се намери кой да я запълни.

IKAR:
Затова ли и МикроМетакит предлагат почти изцяло само парни локомотиви и то основно в първите епохи....Не на всеки му допадат парните...В допълнение, в действителност трудно ще видиш реален парен локомотив във вида като на снимките от "оня" сайт или с други думи като панаирен експонат. Реално все са опушени, изцапани и няма как да е друго, по обективни експлоатационни причини, освен ако не е някой специално глезен музеен екземпляр. При дизеловите и електрическите по-може при добра поддръжка и редовно посещение на мивката.

zazo:
Добре де, а с какво се карат тия локомотиви?
Нали влак трябва да се направи.
Ето и при нас дори, всички се хвърлят да правят четворка, ама като никой не прави дряновски вагони, какво правим?

IKAR:
ГДР-ски вагони нали има....И без това тогава всички предпочитахме да пътуваме с тях, бяха класи над дряновските..С предлаганите в момента вагони такъв хубав "Истанбул-Мюнхен" или "Меридиан" може да стане....Или пък с двуетажните - влаковете за Калотина/Станянци...

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия