Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models

GANZ MAVAG DVM-2

(1/5) > >>

Nenchev:
Както споменах в темата за месинговата платворма - там се упражняваме.  Упражняваме се за един малко по-сериозен проект, а именно месингова машина GANZ DVM-2, която при нас се подвизавала като БДЖ 51, но това всички го знаят.

Та, започнахме яваш-яваш с проектирането:



Освен това, тествахме и една нова (за нас) технология, а именно - щамповане/щанцоване или както там му се вика....Пробите са върху 0.3 мм дебел месингов лист, а резултатът....може да видите сами:







Няма да издавам все още цялата тайна за изработката на детайла, само ще загатна, че важен технологичен елемент е 2 кг чук....Както си говорихме с Краси - Буонароти действа с чук и длето....основно..

Остава да довършим технологията за обрязване и обкрайчване и сме готови...

Krasi Tankista:
Весела задачка. Привидно прост прототип, но с много интересна и детайлна повърхност. Ще видим как ще се справите с множеството технологични проблеми, които се задават. То пък ако е просто не е интересно. Пожелавам успех в начинанието.  ;D  bg&flag

Nenchev:
Мадан ..хунгарецът отговори почти 500 евракис и то боядисан
.  Не ще да го дава златен.  Т.е. ако някой иска 51, поне още едни минимум 150 евра отгоре и 20 -30 за пътя....и закръгляме на 800 евро..

Много се кефя!!!!

Krasi Tankista:
Казах ти аз, че е евтин. Моделът наистина е хубав и е направен много отговорно. Всичко си прави сам, дори и колелата. Не желае да го дава несглобен, но какво толкова - сглобява ги доста добре и ги боядисва чудесно.
 :good:

Nenchev:
Нормално да не иска да го дава на части....докопам ли разгъвките точно за 2 дни съм го изкопирал и изецвал...  :diablo: &bgflag

Между другото, неговия модел е сгрешен - броих отворите на решетките на страничните врати - не отговарят - два или три по-малко са неговите.  И на нашенския има едно чергило, сложено на решетката за въздуха - най-вероятно клапите не работят, та затапват радиатора за да достигне работна температура...както едно време на москвичите..

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия