Поредната ми заигравка с подвижният състав на БДЖ доведе до един проект, който се оказа по - сложен отколкото изглеждаше в началото. Той е труден не толкова от техническа гледна точка, а по скоро липсата на достатъчно информация забави развитието му във времето. В началото задачата беше да се направи горна част, която да се интегрира към шасито на TRIX и това се случи доста бързо, но резултатът не ми хареса. Реших да приложа друг подход и последните възможни технологии за да получа в крайна сметка достоен и високо копиен модел. Основният проблем се оказа отвратителното шаси, което само отдалечено наподобява оригинала. В него няма нищо верно, като се започне от диаметърът на колелата и се свърши с междуосното разстояние, минавайки през ужасно широките парни цилиндри и стигайки до неграмотното токоснемане - ужас.
Прекалено скъпата алтернатива от WEINERT също е неприемлива въпреки, че е по - подходяща, следователно единственото решение е създаването на ново читаво шаси, което естествено няма да завива на радиус 360. Доста неприятно е да се променя техническото задание в процеса на работа, но съм убеден, че крайният резултат ще си струва. И така няколко снимки за онагледяване на горенаписаното: