Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models

Изработка на спицови колела

(1/3) > >>

Nenchev:
https://youtu.be/5VLtFV-z5QM

toniemi:

--- Цитат на: Nenchev link=topic=5262.msg116353#msg116353 date=1566472472 ---https://youtu.be/5VLtFV-z5QM

--- Край на цитат ---
Добре!
Има още варианти за изработка.
От дебелостенна тръбичка сам да си струговаш ребордите и после печатиш спиците,така не съсипваш готови колооси.
Тези ,показаните от теб , са малки за противотежести и отвор за щангите,но сигурно просто си ги направил за мостра.
С този диаметър обикновенно са за вагони или водещи за локомотиви с малки изключения....

На мен ми ги режеха на лазер и аз после си струговах само реборда.Е навивах 2мм резба в отворите за щангите и доразпробивах до точен размер отвора за осите,почиствалх спиците и накрая боядисвах.При печатането това се съкращава.

http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,3305.960.html



Krasi Tankista:
Опитите ви наистина са интересни, а на Тонката дори са достойни за уважение, но все още сте твърде далеч от това качество:


заготовка


монтирани на шасито

 ;D

Nenchev:
Аз търсех лесен и бърз вариант за изработка.  Ако става въпрос за колооси за 1 лок, да речем да се занимавам да ги струговам, ама ми трябват 200-300 бройки малки гадни спицови колооси за дърти малки маневрени дизелячета и за разни руски електрички с диаметър 10-11 мм та за тази технология се сетих на първо четене.  Готовите колела нямам нищо на против да ги съсипвам - бях поръчал 100тина бройки AC и се чудех какво да ги правя, та ми дойдоха дюшеш..

Колкото до ювелирната изработка, която Краси показва, тя е по-скоро за бутикови модели, а не за серийни, какъвто е случая при мен.

bdz43r:
За серия 32 не би било грешно и да са с дискови колела. Исторически една голяма част са били оригинално с такива.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия