Нещо не схващам ли, или пак се опитват да направят от
мухата слон!!!?
Говорих с доста хора и някои много си се кефят на хопер-дозатори от "Алберт моделс"...въпреки видимите и скрити недостатъци!!!
И значително по-малка група не ги кефят, но не защото са се
прецакали да ги купят, а просто защото не са техните вагони!
Но не като изработка и цена, а защото не им трябва работен влак!
Обаче почти всички (на 90%) от запитаните се радват
на този екзотичен вагон, въпреки цветовата катастрофа и
недостатъците в движението и някои дребни детайли.
Краси, влак 23 явно съществува все пак!
Ама цветовете на били същите!!! (голяма работа!!!!)
В твоя дух на "Спор" , ще те питам за датата на ревизията им?
И дали пък не са били в други цветове, а сега да са трети вариант?
Не ми отговаряй (не влизай в сериал) - риторично е!!!
Да не забравяме, че става въпрос за серийно производство
при минимум средства!!! Достатъчно е, че са се постарали
поне шаблоните за тампоните,да съ на НКЖИ (а не тайвански)!!!
Виждал сме, с какви шаблони се оцветяват моделите ни.
Не смятам, че е трябвало да ги сменят с нови (конструктивно различни) за да може някои в България да извикат "евала"!!!!
Въпреки, че мърморенето ни е станало национален спорт!!!
А руските хопер-дозатори, преди да се появят в "модел-депо",
първо ги разработиха и сглобиха в "скейлсмоделс" - руски свободен форум (а не към магазин), но още тогава доста хора
ги определиха като скъпи!!! От тогава има повече от 7 години,.
Продажната им цена в ТТ и Н0, тръгваше
от 200 € (евро) и стигаха до 250€(евро) без пощенски разходи,
при това за комплект месингови части без да са сглобени.
Точно за това да дадеш 225 евро (средно) и след това
да се оакаш при сглобяването, или някой да ти каже,
"че не ти е верен камуфлажа" (поздрав за Рефил),
наистина излиза скъпо!!!
Мирониста е прав - да благодарим на хората способствали
да си имаме и НКЖИ-влак сред моделите си!!! А който не ги
харесва, да не ги взима ... но и да спре да ни
обяснява защо - това всички го разбрахме!!!!
Останалото ще премълча, че вече ми писна от мърморковци
и ще стана нецензурен....
Очаквайте до десетина дена продължение в темата,
че трябва да правя ревю и на БДЖ-200 (мотриса),
та ходовите проби май ще са заедно (на едно трасе)!!!