Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Представете модел на български подвижен състав | Review a BG model

Ревю на хопер-дозатори в 1/87 на фирма „Albert modell“ - първи впечатления!

<< < (2/22) > >>

Adrian:

Естествено , че има компромиси - хората не го произвеждат само за нас! Договаряме и Бдж06

Nenchev:
Мога скромно да кажа, че моделчето е перфектно за цената, на която се предлага.  Предполагам, че биха могли да му направят дозаторите отваряеми, магнитни автосцепки и още една камара DCC екстри, но тогава няма как да струва 45 евро.

gregary:
Общо взето една малка композицийка от 6 вагончета (3 сета) стои много готино с една 52 или 55 отпред. За 06 , според мен си трябват поне 12 вагончета.
Но, първото ми впечатление е:
- уникално малко вагонче, направо една бижутерийка. Но като оставя настрана емоцията и това, че е могло някои детайли да са по-добре пипнати (все пак им се кефя ), остава проблема с движението на талигата.
- Талигата е една идея по-стегната и на няколко пъти не се връща в изходна позиция. Трябва с пръст да я бутам/връщам. Опира в някой детайл, но не загледах подробно. Отделно колоосите не въртят мазно в талигата. Няма почти никаква инерция. Но закачайки ги на локомотива, изкачиха и слезнаха по спиралата по вътрешната линия (460 мм) без проблем. Не съм ги въртял по целия макет - нямах време. 
Та, все пак за витрината ще ми стоят добре и им се кефя. :give_heart:

Nenchev:

--- Цитат на: gregary link=topic=5264.msg116444#msg116444 date=1567873662 ---Общо взето една малка композицийка от 6 вагончета (3 сета) стои много готино с една 52 или 55 отпред. За 06 , според мен си трябват поне 12 вагончета....

--- Край на цитат ---

И аз мисля да спретна една компизицийка с два седмака начело...

МАШИНИСТ:
Отлично представяне на ПАЧ за вагоните , за което поздравления.
Да , вагона е хубав , пипнат и не съвършен , защото този миниатюрен мащаб не го позволява.
Иначе китайците са се постарали.
Е и малката катастрофа с цвета и дръжките от г-н КРАСИ , но с лупа няма да търсим забележки.
Да , талигите , както е написал ГРЕГЪРИ са ограничени от към движение и стегнати.
Колоосите също не са леко търкалящи се.
На вагона му липсва маса , тегло.
И понеже г - н НЕНЧЕВ също закупи 3 сета , преди 2 вечери ги пробвахме на неговия офисен макет.
Трасето е трудно и е идеално за тест на подвижен състав.
Има и отлични наклони.
Закачихме 1 людмила БДЖ спретната от екипа - тежка мощна двумоторна машина,която минава навсякъде и без релси даже.
Вагоните поради ниско собствено тегло , подскачаха като моми на хорото на мегдана.
Дерайлираха и общо взето , калпаво движение.
И г - н НЕНЧЕВ като истински почитател на НКЖИ ги напълни с камъни / баласт за железния път.
Даже и цвета беше истински , не катастрофален.
Та така тези жълти малки патенца тръгнаха послушно след майка си - голямата ЛЮДМИЛА.
След 30 мин.каране със висока скорост по трасето , е колкото позволява , да няма търкаляне през таван , всичко си дойде на мястото.
Вагоните се движеха мазно и добре.тоест , наместиха се карантиите.
Извода е , че , необходимо е да се монтират тежести с тегло около 150 , може и 200 гр. и след каране с по-висока скорост , за тест и наместване , стават идеални за всякакви трасета / после могат да се махнат или олекотят по лично усмотрение.
Но винаги с баласт.Празни , ще създават проблем.
И особено по наклон с повече криви участъци.
Всичко написано до тук е лично мнение от наблюдение и опит.
Но нека всеки , който има да сподели.
И очаквам ПАЧ да довърши дисертацията старателно като даде подробна динамична оценка за този стар , стар вагон.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия