Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Представете модел | Review a model

Albert Modell 060DA

<< < (2/8) > >>

mitko0888:
В али има същото моторче, само че е черно.

Krasi Tankista:
За мен, като неспециалист са доста объркващи посочените от Пламен данни. Би ли могло по - простичко да се обясни кои мотори са добри и кои не? След като Фаулхаберите са толкова маломощни и прегряват за 10 минути, защо всички германци искат моторите им да са такива? Те какво - карат ги под 10 минути ли? Същите тези мотори били високооборотни и маломощни. Бихте ли обяснили що е високооборотен мотор и какви са неговите недостатъци? И по - елементарно на какви критерии трябва да отговаря един мотор за да бъде добър според вас? Реклама на моторите на Пико или Роко не е нужна. Митко, моля те расъжденията на тема фрезоване на рами да бъдат подплатени с конкретни предложения къде това може да се случи в София или България, а не така просто хвърлени в пространството. Обсъждането  на негодният мотор и откъде можем да си го купим, ми се струвет напълно неуместни.
 :dirol:

mitko0888:
Краси, моторът не е негоден, писах че аз съм го използвал в два локомотива, освен това и в една мотриса. Но не е подходящ за голям и тежък 6 осен локомотив. Във V23, E69, всички малки парни локомотивчета ан Роко и флм, се използват и по-малки моторчета.
Знаеш много добре защо този локомотив дойде при мен - защото като му закачиш няколко вагончета, при първата баирчинка локомотивът спира. Не боксува, а просто спира. и за да видя защо и как става това го разкулачих, снимах, и със съгласие на собственика написах какво съм видял вътре.
Моторите на Пико въобще не са за реклама, както писах това е "стандартен" размер 280, ако е 5 полюсен се означава 285. Даже на повечето снимки е малко по-къс, "265", означението добре се вижда дори и по рекламите в списанията. Може да се купи евтино от алито, или скъпо от Пико, или от къде ли не за около 1 долар, с маховици и доставка ще дойде повече.
Къде да се фрезова - не ми е трябвало, до сега аз съм си рязал каквото ми трябва с фрекса, ако не става - не се захващам. Тук съм чел един моделист да си фрезова / реже рамата за 07, друг, от Пловдив, фрезова почти всеки локомотив за да сложи декодер. Познаваш ги и двамата, питай, и готово.
Ако те интересува кое е високо оборотен мотор: на Роко, Kof III, по каталог, и по тестовете на Миба, при 12 волта моторчето се върти с 30600 оборота в минута. Това е прекалено много за нормално моторче, някой си беше изапател с него преди това, та го купих евтино втора ръка, оправих си го, и от тогава вече доста години си го карам с мащабна и малко по-висока скорост, до 60 км/ч, при което оборотите не са повече от 10000. И нямам никакви ядове. От не многото ми локомотиви има и още два които при 12 волта вдигат над 20000 оборота. Това е много, моторте бързо сдават багажа, затова се продават, и то не евтино.
Стандартното влаково моторче може и да има по каталог 14 - 17 000, но това е на празен ход и при 14 - 16 волта. В локомотива оборотите падат, при 12 волта обикновено се около и до 10000.
За фаулхабер моторите нещата са абсолютно същите. Цъкаш в сайта, избираш си напримар 1224 (като за мястото в този локомотив), и пише че неограничено време ще работи при ток до 0.22А и върт. момент до 17 гсм. За парен локомотив с предавка 1:30 - 1:50 - става. За 060 това е достатъчно само да върти предавките. Като сложиш вагони, по спиралата, ще прегрее. Затова на голям локомотив се слага голям мотор. Напр. следващият размер, 1628 вече издържа неограничено 0.8А и може споктойно да си обикаля непрекъснато с шестосна машина и с вагони, колкото може да дърба без да боксува.

Krasi Tankista:
Те повече от половината Фаулхабери с подходящи размери са с не - повече от 10 000 оборота в минута, тоест не са високооборотни по твоите стандарти, ама този 1628 не можах да го открия въобще. Тези хора дето фрезоват да не са партизани - имена нямат ли?   :search:  Аз съм убеден, че не познавам човек, който фрезова качествено ( с изключение на Борис, но той сега не работи). Знам някои, които имат фрези, но простете невежеството ми - още не съм видял фрезована рама наживо. :(

Nenchev:

--- Цитат на: Krasi Tankista link=topic=5269.msg116583#msg116583 date=1569671134 ---.....още не съм видял фрезована рама наживо. :(

--- Край на цитат ---

При мен има десетина, правени по оригинален 3D проект и изработени на CNC.  Човекът с фрезата се казва Пламен - 087 819 9357

П.п.  човекът с оригиналните 3D проекти е моя милост ( :hi: скромен съм)

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия