Не ме разбра правилно. Все пак стана въпрос да визирам изработеното от теб в моделизма,
а не "кой е по-добрата тор"!!! Да политически коректно ще е да кажа, че по този начин,
се опитвам да възхвалявам това което е очевидно, само защото искам да изразя своето мнение,
че всички трябва да се стремим към такива изработки и модели. Поне моделистите де, щотто
колекционерите са друг клон в хобито, и те си имат свойте страсти. Толкова по офтопа и от мен.
Както се знае, аз съм лишен от възможността да давам оценки в оценъчната система, но за някои
фантастични изпълнения, няма как (пък и не трябва) да се въздържа! За това ги давам в съответната тема.
********************
Сега по темата.
То един инвентарен списък, би бил абсурден, защото всеки си има свой стил на работа,
който пряко и непосредствено е свързан с инструментите. Пък и списъка би предизвикал
отрицателни асоциации и емоции в мнозина, както и досада в останалите.
Може би съм те питал твърде уточняващо. Но ти си ме разбрал правилно.
Това което си написал, е достатъчно, да се разбере в общи линии (без тънкостите)
инструментите и тяхната големина и качество.
Ще уточня за други хора, ако позволиш, аз какви заключения си правя:
- задвижващата втулка е стругована от 3 до 2 mm на Proxxon FD150; -
машинката я познавам
и подозирам че си я подобрил и модифицирал допълнително (спомням си друг твой коментар преди
време по адрес на един руснак и машина от серията)- разпробит отвор 0,3 mm – обикновено свредло; -
голяма сръчност, защото мнозина чупят всичко
което е под 2,0 мм поради липса на опит, сръчност, лоша ден, лоша машинка и т.н.
но за радост всичко това като причини е поправимо.Сам казваш по-горе, че
си пробил без щети за инструмента! ...и благодаря че написа свредло, а не бургия...
- канал за ограничителя – стругарски нож 0,3 mm, оформих го сам от съответния материал на шмиргел; -
тук ме шашкаш,
или аз сам го правя. Ще трябва да ми разкажеш за този нож с тези размери (или една снимка).
Може би само за канала е направен отпред на 0,3 мм? Но дори и така да е , придпогам,
че и шмиргела не е обикновен, щото този размер предполага фин камък и
перфектна центровка на машинката като минимум. 
- кръстосаните канали на челото – бижутерско лъкче с нож 0,2 mm; -
тук е ясно и
очаквано - точна ръка, голяма сръчност и натрупан добър опит. Не знам в цанга, или на място проряза кръстосаните канали.
- палците в челото са запоявани с обикновен поялник и подравнявани с пила за метал. - и тук е ясно
(поне занимаващите се, разбираме) но да уточним - поялника не е за улуци и пилата вероятно е часовникарска де.
Щото мнозина биха се объркали иначи!

Та така. Отговора ти, ми дава доста допълнителна информация, но понякога се увличам и не съобразявам,
щото съм те затруднил допълнително ( в този конкретен случай). А не се сетихме за една снимчица
от процеса на работа - работната маса
дава същата информация за нуждаещите се.
Хайде, че сигурно досадих вече!
Очаквам с нетърпение по нататъшното развитие на проекта.
ПП. Два въпроса - за кого (ако не е тайна) правиш тези уникални модели?
и
Заитригуваме израза ти "Жертвах малко достоверност за сметка на работоспособност и дотук съм доволен"
та потърсих снимка или клип, на съответния възел да сравнявам, но аз явно не търся където трябва...
изгледах бая клипове, да го видя в движение, но изглежда въпросната помпа все е от другата страна.
Да имаш някаква снимка, която да ми пратиш на лична ако пожелаеш? Или линк за клип, щото
сега идея си нямам къде по София, мога да намеря този локомотив за оглед в движение.
Пък и време трябвааа....
Извинявай, че ти досадих и на теб с дългото ми писане!
