Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Представете модел | Review a model

Малко арт измишльотини

<< < (2/5) > >>

jopeto:
Да му се радваш много! Супер е станало ! :drinks:

TANO:

Следващата щуротия – реших да си направя гаргара с една пиковска 118 в N. На базата на модела…


…беше изготвен този идеен проект:


Творческата идея е така пребоядисаната 118-ка да предизвиква асоциации в публиката с един друг локомотив. И мислех да мина само с пребоядисване, но не стана така. При свалянето на стъклата и двете се счупиха. Наложи се да правя лентички с прозорци от сладоледени кутии. Обаче е било за добро. Щото лентичките взеха, че излязоха сполучливи. И повлякоха след себе си направата на парапета под прозорците, и долу овалните плугове под буферите. Останалото е боядисване.

TANO:
Получи се това:






Специални благодарности на Слави за ец-табелите. Без тях нямаше да е същото.

Nenchev:
Обожавам арт измишльотините.  Ако знаех междуосието на този конкретен модел можех да се пробвам да му барна едни бленди.. :blind:

TANO:

Засега съм до тук. Следващото упражнение ще е на базата на тоя вагон…


…да се направи нещо такова


Това  обаче ще се случи някъде напред във времето, живот и здраве, за сега слагам темата в хладилника.

Дотогава малко конски арт.  Проблема на първата снимка е, че е в N. Всичко е толкова ситно, че едвам се вижда. Трудно е и за снимане, но все пак става ясно каква е идеята.


Взех един грубовато направен, грозно разкрачен, но за сметка на това възскъпичък вагон, за да видя как стоят нещата в НО



Според мен в тоя случай размера има значение.  Обаче направо да им се чуди човек що на тия вагони им викат конски - не можах да намеря снимки на такъв вагон с коне вътре. Търсих щото изникна въпрос - някой има ли си хабер как трябва да бъдат паркирани конете във вагона? Откъм вратата главите ли трябва да им се виждат, или областта около опашките? И вратата трябва ли да бъде затворена или може и така, като на снимките?

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия