Автор Тема: Новини от БДЖ  (Прочетена 18477 пъти)

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5592
  • Рейтинг: 650
  • Красотата е в детайла!
Re: Новини от БДЖ
« Отговор #15 -: 03 Март 2020, 08:08:07 »
Трипътна ще е само София - Волуяк с нова гара Обеля.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12345
  • Рейтинг: 1328
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Новини от БДЖ
« Отговор #16 -: 03 Март 2020, 11:24:29 »
Цитат на: gregary link=topic=5316.msg117979#msg117979 date=1583173305
Тоя клип го бях оставил за по-късно гледане, че чак го бях забравил. Та, сега го изгледах...
Някъде бях чел или в разговор с приятели на сбирките в четвъртък (вече не си спомням кое от двете) съм останал с впечатление, че линията Волуяк-София-Елин Пелин ще я направят тройна, предвид бъдеща натовареност, регио влакове и т.н...
Във видеото по-горе, според мен се вижда, че няма как да е тройна. Явно съм останал с грешно впечатление.
Или?

Ето и следващият етап до Костенец - като проект:
https://www.youtube.com/watch?v=s_jMoUY-QOo
 bg&flag

gregary

  • Trade Count: (37)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2042
  • Рейтинг: 1437
  • SBB, BLS, RhB, DB, БДЖ
Re: Новини от БДЖ
« Отговор #17 -: 03 Март 2020, 17:49:38 »
Този клип го знам и с нетърпение очаквам реализацията му. За жалост все още е далеч...
Има обжалвания, не са започнали отчуждаванията на земята и т.н.
А как ми се иска да се кача на бърз влак София-Бургас в нови вагони, по ново трасе, в багон-бистро и ту-дуф, ту-дуф... (ама то няма да се чува така  :pleasantry: )

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6714
  • Рейтинг: 1090
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6714
  • Рейтинг: 1090
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6714
  • Рейтинг: 1090
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6714
  • Рейтинг: 1090
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2416
  • Рейтинг: 1029
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Re: Новини от БДЖ
« Отговор #22 -: 04 Април 2020, 12:11:30 »
С тези условия не знам друго освен Вектрон/Смартрон или Тракс. PIMK може да се включи само ако си достави една - две нови машини за влаковете си и да отдаде досегшните си сименси на БДЖ ПП.

ПС: Или пореден фишек, или има приказки с някой от големите европейски съдържатели.
« Последна редакция: 04 Април 2020, 12:20:28 от mitko0888 »

gregary

  • Trade Count: (37)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2042
  • Рейтинг: 1437
  • SBB, BLS, RhB, DB, БДЖ
Re: Новини от БДЖ
« Отговор #23 -: 30 Април 2020, 14:06:51 »

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2416
  • Рейтинг: 1029
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Re: Новини от БДЖ
« Отговор #24 -: 30 Април 2020, 14:44:38 »
Така е. "Последний напън вече е настал ..." Който може да се уреди. Че докато дойдат тези смартрони, кой знае БДЖ ПП какво ще вози. Все ще останат двадесетина влака и за тях.

TANO

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 796
  • Рейтинг: 601
Re: Новини от БДЖ
« Отговор #25 -: 30 Април 2020, 17:25:17 »
Цитат на: gregary link=topic=5316.msg118590#msg118590 date=1588244811
Сименс“ предложи по-ниска цена и по-дълга гаранция за новите локомотиви на БДЖ

Като че ли БДЖ ще се уредят със Смартрони...

Грег, такива маловажни и незначителни параметри, като по-ниска цена, по-голяма гаранция и качества на самите локомотиви не са от никакво значение. Други са условията по нашите географски ширини, за да се осъществи някаква сделка.

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6714
  • Рейтинг: 1090
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък

pavlinbg

  • Trade Count: (8)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 742
  • Рейтинг: 268
Re: Новини от БДЖ
« Отговор #27 -: 11 Май 2020, 18:04:30 »
БДЖ ще рециклира осем 34-годишни пътнически вагона, внесени от ГДР през 1986 г.
https://www.economic.bg/bg/news/12/bdzh-retsiklira-osem-34-godishni-patnicheski-vagona-za-42-mln-lv.html   

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12345
  • Рейтинг: 1328
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Новини от БДЖ
« Отговор #28 -: 12 Май 2020, 09:13:35 »
Жалка работа сме с тези локомотиви!!!
Цитат
Пробите трябва да са минимум 50 км в посока, като при тях вагоните задължително
 трябва да достигнат конструктивната си скорост от 140 км/час. Според вагонния експерт
тук изискването за скорост е занижено най-вероятно поради факта, БДЖ-ПП не притежава
 локомотиви, които могат да развиват по-висока скорост.


Някой знае ли какви са тези черни вагони?
С тези ролки, да не би да са за превоз на релсови звена?
Интересно!!!

pavlinbg

  • Trade Count: (8)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 742
  • Рейтинг: 268
Re: Новини от БДЖ
« Отговор #29 -: 12 Май 2020, 11:39:25 »
Цитат на: pach link=topic=5316.msg118725#msg118725 date=1589264015
Жалка работа сме с тези локомотиви!!!

За мен остава мистерия какви са тези вагони, нещо не се вързва. В статията е посочено "Осемте вагона, които ще се рециклират, са собственост на БДЖ-ПП. Според експерти това са стари спални вагони, произведени в бившата Германска демократична република с талига „Гьорлиц-V“ и внесени у нас през 1986 г. Вагоните са собственост на БДЖ-ПП, но от 11 години събират паяжини във Вагонен завод „Интерком“ в Дряново, където останаха недовършени след прекратения предишен договор за рециклиране от 14 април 2009 г."

Същност, през 1980 г. ( а не 1986 г.) е реализирана доставка на 60 спални вагона (тип Y) от фабриката в Гьорлиц, с номера от 5152 6080 от 566 до 625. Тяхната максимална експлоатационна скорост е 160 км./ч.
Действително, през 1986 г. е имало доставка на вагони (от завода в Бауцен), но това са били кушет вагони тип UIC -Z, с дължина 24,6 м. и талига GP-200. Номерата са били от 5152 5080 681 до 720. Съобразно записаното в номера (80), максималната им експлоатационна скорост е 160 км./ч.
Явно в статията са объркали годината на доставка на тези вагони - т.е те са по-стари и експлоатационната им скорост е по-ниска - т.е. 140 км./ч., или скоростта им след ремонта ще бъде занижена от 160 на 140 км./ч., заради наличните възможности на инфраструктурата и БДЖ.   :scratch_ones_head: :( :(

Цитат на: pach link=topic=5316.msg118725#msg118725 date=1589264015
Някой знае ли какви са тези черни вагони?
С тези ролки, да не би да са за превоз на релсови звена?
Интересно!!!

Да, за релси са.
« Последна редакция: 12 Май 2020, 11:49:33 от pavlinbg »