Жалка работа сме с тези локомотиви!!!
За мен остава мистерия какви са тези вагони, нещо не се вързва. В статията е посочено "Осемте вагона, които ще се рециклират, са собственост на БДЖ-ПП. Според експерти това са стари спални вагони, произведени в бившата Германска демократична република с талига „Гьорлиц-V“ и внесени у нас през 1986 г. Вагоните са собственост на БДЖ-ПП, но от 11 години събират паяжини във Вагонен завод „Интерком“ в Дряново, където останаха недовършени след прекратения предишен договор за рециклиране от 14 април 2009 г."
Същност, през 1980 г. ( а не 1986 г.) е реализирана доставка на 60 спални вагона (тип Y) от фабриката в Гьорлиц, с номера от 5152 6080 от 566 до 625. Тяхната максимална експлоатационна скорост е 160 км./ч.
Действително, през 1986 г. е имало доставка на вагони (от завода в Бауцен), но това са били кушет вагони тип UIC -Z, с дължина 24,6 м. и талига GP-200. Номерата са били от 5152 5080 681 до 720. Съобразно записаното в номера (80), максималната им експлоатационна скорост е 160 км./ч.
Явно в статията са объркали годината на доставка на тези вагони - т.е те са по-стари и експлоатационната им скорост е по-ниска - т.е. 140 км./ч., или скоростта им след ремонта ще бъде занижена от 160 на 140 км./ч., заради наличните възможности на инфраструктурата и БДЖ.
Някой знае ли какви са тези черни вагони?
С тези ролки, да не би да са за превоз на релсови звена?
Интересно!!!
Да, за релси са.