Общ форум | Chit-chat > Общи приказки извън хобито | Chit-chat away from the hobby
Новини от БДЖ
TANO:
--- Цитат на: gregary link=topic=5316.msg118590#msg118590 date=1588244811 ---Сименс“ предложи по-ниска цена и по-дълга гаранция за новите локомотиви на БДЖ
Като че ли БДЖ ще се уредят със Смартрони...
--- Край на цитат ---
Грег, такива маловажни и незначителни параметри, като по-ниска цена, по-голяма гаранция и качества на самите локомотиви не са от никакво значение. Други са условията по нашите географски ширини, за да се осъществи някаква сделка.
Adrian:
Новите локомотиви на БДЖ ще са Сименс - 55,5 млн лв без ДДС
pavlinbg:
БДЖ ще рециклира осем 34-годишни пътнически вагона, внесени от ГДР през 1986 г.
https://www.economic.bg/bg/news/12/bdzh-retsiklira-osem-34-godishni-patnicheski-vagona-za-42-mln-lv.html
pach:
Жалка работа сме с тези локомотиви!!!
--- Цитат ---Пробите трябва да са минимум 50 км в посока, като при тях вагоните задължително
трябва да достигнат конструктивната си скорост от 140 км/час. Според вагонния експерт
тук изискването за скорост е занижено най-вероятно поради факта, БДЖ-ПП не притежава
локомотиви, които могат да развиват по-висока скорост.
--- Край на цитат ---
Някой знае ли какви са тези черни вагони?
С тези ролки, да не би да са за превоз на релсови звена?
Интересно!!!
pavlinbg:
--- Цитат на: pach link=topic=5316.msg118725#msg118725 date=1589264015 ---Жалка работа сме с тези локомотиви!!!
--- Край на цитат ---
За мен остава мистерия какви са тези вагони, нещо не се вързва. В статията е посочено "Осемте вагона, които ще се рециклират, са собственост на БДЖ-ПП. Според експерти това са стари спални вагони, произведени в бившата Германска демократична република с талига „Гьорлиц-V“ и внесени у нас през 1986 г. Вагоните са собственост на БДЖ-ПП, но от 11 години събират паяжини във Вагонен завод „Интерком“ в Дряново, където останаха недовършени след прекратения предишен договор за рециклиране от 14 април 2009 г."
Същност, през 1980 г. ( а не 1986 г.) е реализирана доставка на 60 спални вагона (тип Y) от фабриката в Гьорлиц, с номера от 5152 6080 от 566 до 625. Тяхната максимална експлоатационна скорост е 160 км./ч.
Действително, през 1986 г. е имало доставка на вагони (от завода в Бауцен), но това са били кушет вагони тип UIC -Z, с дължина 24,6 м. и талига GP-200. Номерата са били от 5152 5080 681 до 720. Съобразно записаното в номера (80), максималната им експлоатационна скорост е 160 км./ч.
Явно в статията са объркали годината на доставка на тези вагони - т.е те са по-стари и експлоатационната им скорост е по-ниска - т.е. 140 км./ч., или скоростта им след ремонта ще бъде занижена от 160 на 140 км./ч., заради наличните възможности на инфраструктурата и БДЖ. :scratch_ones_head: :( :(
--- Цитат на: pach link=topic=5316.msg118725#msg118725 date=1589264015 ---Някой знае ли какви са тези черни вагони?
С тези ролки, да не би да са за превоз на релсови звена?
Интересно!!!
--- Край на цитат ---
Да, за релси са.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия