Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Интересни снимки на влакове

<< < (228/295) > >>

pach:

 :scratch_ones_head:...винаги съм  си  мислел че е по-голям и мощен....

tritehiksa83:
Искаш да кажеш, че целият двигател се мести сталигата в крива или...?Интересно е!

mitko0888:

--- Цитат на: pach link=topic=534.msg100114#msg100114 date=1436184834 --- :scratch_ones_head:...винаги съм  си  мислел че е по-голям и мощен....
(Image removed from quote.)

--- Край на цитат ---

Той си е мощен - 1000 PS.

pach:

--- Цитат на: tritehiksa83 link=topic=534.msg100118#msg100118 date=1436197608 ---Искаш да кажеш, че целият двигател се мести сталигата в крива или...?Интересно е!

--- Край на цитат ---

То това е ясно, но може би ти е интересно заради моделите които ползваме.
Всъщност при истинския подвижен състав (в случая с този мотрисен влак)
това не е толкова...шокиращо  :pleasantry:, щото там талигите не се въртят като при моделите.

Не съм специалист (нека професионалистите ме уточнят и поправят), но доколкото си спомням,
завъртането на талигите е едва няколко градуса (докато при моделите май минаваме 10-15 градуса).
Също така съдейки по размерите на "плъзгалките"(това са частите на които ляга коша в/у талигите) за тях например,
 гледани отстрани в крива, май на повече от 10 метра отстояние не се забелязва, че те са завъртяни.
В разклоненията мисля да е малко по-различно...

Всъщност и радиусите в крива при моделите са толкова...остри, за разлика от истинските такива.
Колко беше минималния радиус  в НКЖИ (?) :scratch_ones_head: - мисля че е 300 метра.
Подобно е положението и при парните многоосни локомотиви - доколкото си спомням в един (но не само в него)
 от българските парни локомотиви, има странично плъзгане на колоос (не помня коя, вероятно средна)
 което е само 45 мм (4,5 см) което е напълно достатъчно при такива радиуси и междуосови разстояния,
 локомотива да се вписва в кривите без никакъв проблем. Отстрани не би забелязал това изместване, сигурен съм.
Така, че това щото двигателя е монтиран на водещата талига, не е нищо по-особено.


--- Цитат на: mitko0888 link=topic=534.msg100119#msg100119 date=1436201834 ---Той си е мощен - 1000 PS.

--- Край на цитат ---

Също като това че е само 1000 к.с.


макар аз да смятах, че като тегли такава голяма мотрисна гарнитура



трябва да е поне 1500... а и защо не 2000 к.с.  Ама аз не съм специалист, а хобист-лаик. :dirol:

Човек винаги има какво да научи, стига да иска!
 ;) ;D

ПП. Всъщност влака "събира" 2000 к.с. щото предполагам че има двигатели и в двата края. :)

jopeto:
За тоя прадядо на ICE-то съм се чудил от много време, дали не е направен от една разполовена  br119-ка !?

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия