Автор Тема: Интересни снимки на влакове  (Прочетена 560608 пъти)

Mixy

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1539
  • Рейтинг: 385
    • SCARM - българският софтуер за дизайн на релсови планове и жп макети
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1200 -: 16 Октомври 2015, 22:54:04 »
Сещате ли се колко сажди и CO2 се генерират на ден от ТЕЦ-вете, дето гълтат тия въглища? И тея ще съдят VW за вредни емисии... :no:

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1201 -: 16 Октомври 2015, 23:06:40 »
Цитат на: Mixy link=topic=534.msg101431#msg101431 date=1445025244
Сещате ли се колко сажди и CO2 се генерират на ден от ТЕЦ-вете, дето гълтат тия въглища? И тея ще съдят VW за вредни емисии... :no:
На тия еврейски измамници всичко е абсолютно екологично чисто по дифолт - бензин извънземен, нафта безвънземна, "зелен" кюмюр... С кеф да ги пратиш и тях в пещите на топло...  :diablo:

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1202 -: 17 Октомври 2015, 01:45:11 »
https://www.flickr.com/photos/niklasstjerna/2302004156/in/photostream/
На път от Швеция за Румъния    :spiteful:

jopeto

  • Trade Count: (16)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1355
  • Рейтинг: 211
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1203 -: 17 Октомври 2015, 15:49:26 »
Цитат на: Best Ripper link=topic=534.msg101432#msg101432 date=1445026000
На тия еврейски измамници всичко е абсолютно екологично чисто по дифолт - бензин извънземен, нафта безвънземна, "зелен" кюмюр... С кеф да ги пратиш и тях в пещите на топло...  :diablo:
Вемнци, темата е за снимки на влакове.  Санкцията над  VW e за темата  "войната 6-то поколение". 

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1339
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1204 -: 26 Октомври 2015, 10:04:00 »
Малко сръбски електрички - синьото също и отива май:



liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1205 -: 26 Октомври 2015, 10:08:10 »
Наще 33 нали също бяха сини,но там е „Тошковата тяга“ и ако има питане към него директно.
Тез дни си говорехме с него,че с темпото на затриване на тягов състав БДЖ да не се наложи да се взимат от съседите под наем точно такива.

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Рейтинг: 272
    • bgrail.info
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1206 -: 26 Октомври 2015, 10:37:47 »
Нашите бяха със същия цвят отначало. Дори първата жертва на донорството на части (спряна за струг, но недочакала го), приключила само на 4 години я нарязаха синя.
Не смея и да си мечтая за такива под наем, а те са пример как унищожената серия 33 може да се превърне в много добър влак без сериозни промени.
Замисленото решение при нас е по-радикално - закриване на няколко линии и силно ограничаване на движението по други поради липса на подвижен състав. Евентуално след няколко месеца, уж временно, но с тенденция да премине в постоянно.
« Последна редакция: 26 Октомври 2015, 10:40:34 от bdz43r »

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1207 -: 26 Октомври 2015, 11:12:36 »

Сърбите казват "Риле" на Христо, като ударението е на "е".
« Последна редакция: 26 Октомври 2015, 11:16:26 от CaLLlo »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1339
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1208 -: 26 Октомври 2015, 13:11:42 »
А през 1988/89г. с тях стигнах за Пловдив само за 3 часа и 15 мин.
Мисля, че тогава се движеха поне с 80...ако не и със 120 км/час.
Да кажат профитата!
При всички положения беше по-бързо от сега реновираната линия....

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1209 -: 26 Октомври 2015, 13:13:57 »
88/89 тия електрички не са били произведени.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1339
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1210 -: 26 Октомври 2015, 13:15:59 »
Добре де, :scratch_ones_head: имах предвид 32-серия нашенската!!!
Ти вица за мара-подробната знаеш ли го...щото много ти знам сръбските кои са... :blush2:

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1211 -: 26 Октомври 2015, 13:18:45 »
Еми щото става въпрос за 33-та серия тука - те са произведени в периода 90-92 г - 6 броя. В момента има една единствена - извън експлоатация.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1339
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1212 -: 26 Октомври 2015, 13:24:57 »
Това отгоре на кабината климатик ли е, че го видях и на наш електровоз такова?

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Рейтинг: 272
    • bgrail.info
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1213 -: 26 Октомври 2015, 14:01:06 »
Сръбските еквиваленти серия 412 (ЭР-31) се произвеждат от 1980 г, общо 51 броя. Нашите 6 броя са произведени за бивша Югославия, но нестигнали до там заради югоембаргото. Почти идентични са с последната доставка, пристигнала там (всъщност са част от нея), но с някои промени по искане на БДЖ, като система много единици и затова получават ново заводско означение ЭР-33. След нашите и след края на ембаргото, в Югославия са доставени още два състава, които подобно на нашите също имат много единици, но и по-голяма мощност, означени като ЭР-35. Появяват се на базата на нашата серия 32 след поискани от сърбите промени и унификация с местното производство на някои възли, като спирачната система, пантографите, електропневматичните вентили, стандартен UIC винтов спряг и др. След разпадането на Югославия са разделени по заварено положение между страните, като повечето остават в Сърбия, четири в Македония, шест в Черна Гора. През 2006 в Черна Гора стана голяма катастрофа с много жертви с изпуснат такъв влак поради грешка на машиниста и последващи неадекватни негови действия. Подобни грешки между другото са ставали и у нас както със серия 32, така и с 33, за щастие с много по-леки последствия.
В Сърбия се движат около 20 бр, а още толкова са бракувани или изтърбушени и вагоните им наскоро бяха нахвърляни на купчина в ливадата до депото в Земун, за да освободят място на новодоставените Щадлери.
Като цяло са по-несполучливи от серия 32 - повече и по-капризна електроника, по-сложно управление, много по-твърдо окачване, по-чести повреди и др.

Серия 32 е с максимална скорост 130 км/ч, но у нас е експлоатирана най-много със 120 км/ч, след това 110 км/ч и накрая 80 км/ч. Имаше един период, когато серия 43/44/45 вече беше ограничена до 100 км/ч, а серия 32 все още беше до 110 км/ч и се случваше електричката да изпревари бързия влак в някое двупътно междугарие между София и Пловдив.
« Последна редакция: 26 Октомври 2015, 14:05:25 от bdz43r »

gregary

  • Trade Count: (37)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2043
  • Рейтинг: 1437
  • SBB, BLS, RhB, DB, БДЖ
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1214 -: 26 Октомври 2015, 14:57:44 »
Цитат на: bdz43r link=topic=534.msg101582#msg101582 date=1445860866
за да освободят място на новодоставените Щадлери.

Ех, защо и ние не избрахме Щадлери...